خبرگزاری کار ایران

فرماندار نور خبر داد:

کشف بیش از 38 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان نور

asdasd
کد خبر : ۳۹۷۴۳۳

فرماندار شهرستان نور گفت: در چهارماهه اول سال جاری بیش از 38 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان محمودآباد، هادی خنجری عصر پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر استان مازندران که به میزبانی شهرستان محمودآباد برگزار شد، اظهار داشت: میزان کشفیات انواع مواد مخدر در سال جاری نسبت به چهار ماه مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است و با حساسیت بیشتر با آن مقابله می شود.

وی با بیان اینکه پیشگیری از اعتیاد باید در سنین اولیه نهادینه شود، افزود: در این حوزه آموزش و پرورش می‌تواند با برنامه ریزی درست وآموزش آسیب های ناشی از مصرف مواد مخدر به دانش آموزان در دوره اول ابتدایی بسیار تاثیر گذار است.

نماینده عالی دولت در شهرستان نور گفت: فعالیت‌های خوبی درحوزه انجمن‌های مردم نهاد صورت گرفته و بیش یک هزار و200 بیمار درگیر اعتیاد در کلاس‌های ترک اعتیاد انجمن معتادان گمنام این شهرستان در حال درمان هستند .

خنجری با اشاره به اینکه معتاد را می‌توان با روش صحیح به جامعه بازگرداند، تصریح کرد: در  سال جاری 80 نفر از دامن اعتیاد در شهرستان نور نجات یافته اند.

وی تعداد سازمان های مردم نهاد را دو مرکز و مراکز ترک اعتیاد فعال در حوزه پیشگیری از اعتیاد را 12 مرکز اعلام وخاطرنشان خاطرنشان کرد: 30 عضو خانواده‌های آسیب دیده اعتیاد نیز در کنار سمن‌های شهرستان با برگزاری نمایشگاه ها و کلاس‌های مشاوره در راستای پیشگیری از اعتیاد فعالیت دارند .

فرماندار شهرستان نور اضافه کرد: بخش بزرگی از جامعه در معرض اعتیاد قرار دارد و باید با اطلاع رسانی و آگاه ساختن مردم در این حوزه  ، جامعه را از خطر اعتیاد حفظ کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز