خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در جلسه شورای اطلاع رسانی مازندران

هجمه ها به دولت ناجوانمردانه است

asdasd
کد خبر : ۳۹۶۰۳۸

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در جلسه شورای اطلاع رسانی مازندران گفت : مردم از عملکرد دولت راضی هستند ولی باید تیم رسانه ای تقویت شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا یونسی افزود : دولت در بسیار از بخشهای اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی موفق عمل کرده و برای دولت تدبیر و امید هیچ خط قرمزی جز مصالح مردم ، نظام ، انقلاب و ولایت وجود ندارد .

وی تاکید کرد : هجمه ها به دولت ناجوانمردانه است این دولت حتی در مبارزه با فساد اقتصادی نیز پیشگام است و شجاعت دولت در برخورد با فیش های نجومی هم متجلی شد .

وی از عزم جدی دولت برای کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه مبارزه با فساد ، اعتیاد و طلاق خبر داد و گفت : وحدت ملی و آرامش سیاسی ایجاد شده در دولت یازدهم بی نظیر است .

یونسی تاکید کرد : باید رسانه دولت قویتر و کارآمدتر شود و در استان نیز باید رسانه دولت تقویت شود و روابط عمومی ها فعالتر عمل کنند .

وی اظهار داشت:  عملکرد دولت عملکرد نظام است و انتظار داریم رسانه ها برای انعکاس عملکرد دولت صادقانه کمک کنند .

رئیس شورای اطلاع رسانی مازندران از موفقیت مازندران در بسیاری از عرصه ها خبر داد و گفت : استان مازندران در عرصه های اجتماعی ، سیاسی ، امنیتی ، اجرای طرح دریا ، کاهش بیکاری جزء پنج استان برتر کشور است و رسانه ها می توانند با بیان این دستاوردها به امید بخشی و اعتماد جامعه کمک بزرگی کنند .

یونسی تاکید کرد : حاکمانی موفقند که زیر تیغ انتقاد صادقانه قرار بگیرند و ما از انتقاد صادقانه و عالمانه استقبال می کنیم .

رئیس شورای اطلاع رسانی ایجاد کمیته تهیه محتوا را پیشنهاد نمود و از اعضای شورای اطلاع رسانی خواست پیشنهادات و رهنمودهای لازم برای بزرگداشت هفته دولت در اختیار دبیرخانه شورای اطلاع رسانی قرار دهند .

در این جلسه زارع معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد نحوه برگزاری هفته بزرگداشت رسانه و خبرنگار توضیحاتی ارائه نمود و در ادامه اعضای شورا به بیان نظرات خود در زمینه بزرگداشت روز خبرنگار و هفته دولت پرداختند.

در ابتدای این جلسه احمد مظفری دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران از انتشار 3504 خبر در 4 ماهه اول سال جاری در خبرگزاری های رسمی و روزنامه های استان از حوزه استانداری و فرمانداریهای مازندران خبر داد و گفت : از این تعداد خبر منتشر شده 989 خبر مربوط به استاندار مازندران ، 641 خبر مربوط به معاونین استانداری ، 388 خبر مربوط به مدیران ستادی استانداری و 1486 خبر مربوط به فرمانداران می باشد .

وی با اشاره به برنامه های هفته دولت گفت : برای هفته دولت در مازندران روزشماری تهیه و بر اساس روزشمار برنامه های مختلفی برای اجرا پیشنهاد می گردد .

مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران برگزاری نمایشگاه هفته دولت ، جشنواره شهید رجایی و افتتاح صدها پروژه عمرانی  را از برنامه های مهم هفته دولت در مازندران اعلام کرد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز