خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر ساری:

ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها موضوعی الزامی است

عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها موضوعی الزامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اکبر زلیکانی شب گذشته در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری که با حضور نمایندگان مردم ساری و میاندرود در مجلس تشکیل شد،گفت: ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها موضوعی الزامی است در غیر این صورت ناچاریم به کمسیون ماده 5 ورود پیدا کنیم که تحقق این موضوع یعنی ما عملا به مردم می‌گوییم تخلف کنند.

زلیکانی افزود: اتحاد و همدلی در مدیریت شهری اتفاق خوبی است هر چند این اتفاق باید گونه‌ای مدیریت شود تا موجب آسیب نشود شاهد شیطنت عده‌ای در ادامه راه باشیم.

وی افزود: برای پیشرفت توسعه شهری می‌طلبد تا در کنار هم در قالب برنامه‌ریزی خوب و پرهیز از هیجان به فعالیت خود ادامه دهیم.

عضو شورای  اسلامی شهر ساری، گفت: شهرداری و شورای شهر ساری در انجام برخی از فعالیت‌ها و اجرای پروژه‌ها با بورکراسی کمرشکن مواجه می‌شود و هر کجا که با دستگاه اجرایی برای ادامه روند پروژه مواجه شدیم اجرای آن متوقف شده است که می‌توان به پروژه‌ها زیر گذر پل گردن، سه کوه تپه و فاز دوم پارک ملل اشاره کرد.

وی ادامه داد: در ادامه  اجرای فاز دوم تجن شهرداری و شورا با شرکت آب منطقه‌ای مشکل پیدا کرد که این نهاد عملا مانع انجام این پروژه شده است.

زلیکانی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خواست تا نقش شهرداری‌ها را به ویژه در مدیریت یکپارچه شهری پر رنگ‌تر دیده و از شهرداری‌ها  به خوبی حمایت شود.

زلیکانی به ظرفیت‌های موجود در شهر ساری اشاره  و کشاورزی و گردشگری را توام با هم منشاء درآمد پایدار دانست و گفت: مقرر شد تا پروژ‌ه‌های شهر پیوست اشتغال داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر ساری، ادامه داد: طرح جامع شهری منطبق بر واقعیات و نیازها نیست و ایراد زیادی بر آن وارد است.

کد خبر : ۳۹۳۹۳۲