خبرگزاری کار ایران

برخورد کامیون با ریل باس در 3کیلومتری ایستگاه گلوگاه

کد خبر : ۳۹۳۰۸۲

برخورد یک دستگاه کامیون با ریل باس در بلاک تیرتاش – گلوگاه قریب به 22 نفر مصدوم شدند. مصدومان این حادثه به بیمارستان های امام بهشهر و ثامن گلوگاه انتقال یافتند و پس از درمان سرپایی 21 نفر ترخیص و راننده کامیون جهت مداوا بستری شد.

به گزارش  ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال ،مدیر کل راه آهن شمال با اعلام این خبر گفت :مقارن با ساعت 8:45 امروز  (جمعه 1/5/95) در اثر برخورد یک دستگاه کامیون با ریل باس پل سفید – گرگان در 3 کیلومتری ایستگاه گلوگاه 22 نفر از مسافران مصدوم شدند.

گران پاشا افزود: با اطلاع از این حادثه بلا فاصله هماهنگی های لازم از طریق کمیسیون سوانح راه آهن با اورژانس، هلال احمر و واحدهای مورد نیاز انجام شد و مصدومان حادثه به بیمارستان امام بهشهر و ثامن گلوگاه انتقال یافتند که 21 نفر از آنها پس از درمان سرپایی ترخیص و یک نفر از مصدومان که راننده کامیون است بستری شد.

گران پاشا علت این حادثه رادر بررسی اولیه، بی توجهی راننده کامیون در عبور از گذرگاه بدون مستحفظ اعلام کرد و گفت : خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشت .در حال حاضر ریل باس توسط یک دستگاه دیزل به ایستگاه بهشهر انتقال یافت و مسیر راه آهن برای تردد بقیه قطار ها کاملا باز است و سیر همه قطار ها بصورت عادی و در ساعت مقرر انجام می­شود.بقیه مسافران نیز با چند دستگاه مینی بوس پیش بینی شده به مقصد جابجا شدند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز