خبرگزاری کار ایران

آماده باش استاندار مازندران به مجریان طرح های دریا / یک غرقی هم زیاد است

asdasd
کد خبر : ۳۸۶۲۰۵

استاندارمازندران گفت:حتی از غرق یا کشته شدن یک مسافر در حوادث مختلف در مازندران متأثر می‌شویم.

به گزارش ایلنا ،استاندار مازندران  در جلسه ستاد اجرایی طرحهای ساماندهی دریا گفت : با توجه به تعطیلات عید سعید فطر و حضور گسترده مسافران و گردشگران همه مجریان طرح دریا باید در آماده باش کامل باشند .

ربیع فلاح جلودار از کاهش 63 درصدی غریق در در دو سال گذشته خبر داد و گفت : حتی از غرق یا کشته شدن یک مسافر در حوادث مختلف در مازندران متأثر می‌شویم.

وی با تقدیر از حضور حماسی مردم مازندران در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: این حضور مایه خرسندی و قوت قلبی برای مردم مظلوم فلسطین است.

فلاح با بیان اینکه باید خوشحال باشیم که خداوند مواهب زیادی را در اختیار مازندران قرار داده است، افزود: باید از این ظرفیت‌ها برای عمران و آبادی و رضایتمندی مردم عزیز کشورمان استفاده کنیم

مقام عالی دولت در استان با تأکید بر تشکیل ستاد اجرایی طرح‌های دریا در شهرستان‌ها، بیان کرد: باید تقسیم کار مشخصی در این زمینه صورت بگیرد و بر نقاط حادثه‌خیز دریا مدیریت و نظارت جدی شود .

فلاح از خدمات نیروی انتظامی و دریابانی در ایجاد امنیت در ساحل و دریا قدردانی کرد و گفت: همه باید احساس کنیم که شهروندان و مسافران از خانواده خودمان هستند و راضی نمی‌شویم مشکلی برای آنها ایجاد شود.

استاندار مازندران خطاب به فرمانداران و مجریان طرح دریا بر مدیریت کامل بر طرح‌های دریا تأکید کرد و گفت: نباید اتفاقی بر اثر سهل‌انگاری اتفاق بیفتد که غیر قابل برگشت باشد.

وی تصریح نمود : در مازندران همسوئی و هم افزایی خوبی در دستگاههای اجرایی وجود دارد در این راستا مدیریت منسجم ، هماهنگ و با تقسیم کار مشخص می تواند زمینه ارائه خدمات بهتر را به مسافرین فراهم کند .

استاندار مازندران ادامه داد : همه باید تلاش کنیم تا بستر نشاط ، آرامش و حفظ جان مسافرین فراهم شود .

وی خواستار حضور جدی تر صدا و سیما و دستگاههای فرهنگی در زمینه طرح های ساماندهی دریا شد و گفت نجات 2 هزار نفر از غرق شدن در سال گذشته جای تقدیر دارد و ما معتقدیم حتی یک نفر غرقی هم زیاد است .

در این جلسه یونسی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران ، تقوی فرد رئیس کل دادگستری مازندران ، میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران ، جمعی از فرمانداران و مسئولین کمیته های طرح ساماندهی دریا به بیان نظرات و گزارش در مورد اجرای طرح پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز