خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه ، جویبار و سیمرغ در مراسم افطاری خانه کارگر:

سازمان تامین اجتماعی در شرف ورشکستگی است

asdasd
کد خبر : ۳۸۵۷۰۳

وضعیت کنونی سازمان تامین اجتماعی با توجه به پیشی گرفتن مصارف از منابع هشداری جدی برای مدیران و مسئولین این سازمان است.

سید علی ادیانی در مراسم افطاری تشکیلات خانه کارگر مازندران  با بیان اینکه فضای حاکم برتشکیلات خانه کارگر فضای سالم و تعالی است گفت: حضور بموقع تشکیلات خانه کارگر در همه عرصه های نظام و با استفاده از تفکرات ناب شهید مظلوم بهشتی  و استفاده ازوجوهات شرعی در زمان امام (ره)  برمشروعیت این تشکیلات افزوده است.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه ، جویبار و سیمرغ افزود: آنچیزی که حاکم برکلام و گفتار عده ایی از مسئولین میباشد واژه سازی است و بهر شکلی این رفتار ناصواب براحاد جامعه در حال گسترش و شیوع است.

وی افزود : یکی از خواسته های بحق مردم وفاق بین مسئولین و همدلی است و صراحتا اعلام مینمایم در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه ، جویبار و سیمرغ وفاق وهمدلی قسم برعهدی است که با همکار خود دراین حوزه بسته ام.

ادیانی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در شرف ورشکستگی است اظهار کرد:وضعیت کنونی سازمان تامین اجتماعی  با توجه به پیشی گرفتن مصارف از منابع هشداری جدی برای مدیران و مسئولین این سازمان است.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه ، جویبار و سیمرغ تصریح کرد:سومدیریت بلای خانمان سوزی است که برجان کارخانجات چه دولتی و چه خصوصی افتاده است وبسیاری از شرکت های شستا درآمد میلیاردی دارند ولی اعلام ورشکستگی مینمایند.

ادیانی با ابراز نگرانی ازعدم ارائه آمارصحیح  و اجرای صحیح قانون از سوی مسئولین خاطرنشان ساخت: در مطالبات بازنشستگان همواره به بحث همسان سازی اشاره میشود درحالیکه این خواسته بحق بازنشستگان تامین اجتماعی بصورت قانون در آمده ولی متاسفانه برای دولتی ها و لشکری وکشوری طی سالهای اخیر اجرایی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز