خبرگزاری کار ایران

استاندار خبرداد:

با سرمایه گذاری 700 میلیاردتومانی ذغال سنگ البرز مرکزی در مسیر شکوفایی قرارمیگیرد

asdasd
کد خبر : ۳۸۵۳۱۵

به منظور تسریع در اجرای طرحهای مهم ذغال سنگ البرز مرکزی جلسه ای با حضور استاندار مازندران ، نمایندگان مردم قائمشهر ، سوادکوه ، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی و جمع از مدیران در استانداری مازندران برگزار شد .

به گزارش ایلنا از ساری، در این نشست ربیع فلاح استاندار مازندران با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه کک سازی و ذغالشویی و فعالیت معدن گلیران گفت : با سرمایه گذاری 700 میلیارد تومانی در این مجموعه شاهد شکوفایی و توسعه اثربخش خواهیم بود .

وی از ادارت کل منابع طبیعی و محیط زیست استان خواست تا برای تحقق برنامه های مهم ذغالسنگ البرز مرکزی همکاری همه جانبه نمایند.

در این نشست جهانگیری سرپرست شرکت و مجری طرح های ذغال سنگ البرز مرکزی گزارشی در مورد وضعیت کک سازی ، ذغالشویی ومعادن ذغال سنگ گلیران و کردآباد و طرح اکتشاف ارائه نمود .

وی گفت : 95 درصد فعالیتهای مربوط به ذغالشویی انجام شده است و تجهیز و آماده سازی معدن ذغال سنگ کرد آباد هم شروع شده است

وی تاکید کرد اگر طرح های مورد نظر عملیاتی و اجرایی شود تولید ذغال سنگ به بالای 500 هزار تن خواهد رسید.

در این جلسه ادیانی و رضیان نمایندگان مردم قائمشهر ، سوادکوه ، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی از پیگیری های جهادی استاندار مازندران تشکر نموده و ابراز امیدواری نمودند تا زمینه تسریع اجرای پروژه های مهم و تاثیر گذار ذغال سنگ البرز مرکزی فراهم گردد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز