خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در نشست با اعضای شورای شهر و شهردار ساری:

شهرداریها بیشترین نقش را در رضایتمندی مردم دارند/ فعالیتهای شهرداری در ساری نمود بیشتری یافته است

asdasd
کد خبر : ۳۸۳۱۲۳

استاندار مازندران گفت: در چند سال گذشته فعالیتهای شهرداری در ساری نمود بیشتری یافته است ولی این روند باید تقویت شود و شهرستان ساری به جایگاه اصلی خود برسد .

به گزارش ایلنا از ساری، استاندار مازندران در نشست با اعضای شورای شهر و شهردار ساری گفت : شهرداریها بیشترین نقش را در رضایتمندی مردم دارند .

ربیع فلاح جلودار از اقدامات در حال انجام شهرداری ساری تشکر کرد و گفت : در چند سال گذشته فعالیتهای شهرداری در ساری نمود بیشتری یافته است ولی این روند باید تقویت شود و شهرستان ساری به جایگاه اصلی خود برسد .

وی گفت : این موفقیت ها در سایه همدلی و همراهی شورای شهر و شهرداری و با حمایت نماینده معزز ولی فقیه به دست آمده و ضرورت دارد این همدلی و همزبانی همچنان تداوم یابد .

فلاح به مشکل اشتغال در استان اشاره کرد و گفت : استان در حوزه اقتصادی فعالیتهای خوبی داشته و در حوزه رفع موانع تولید بیش از 600 مصوبه داشته که 300 مصوبه آن اجرایی شده و همه دستگاهها و شهرداریها هم می توانند با همگرایی برای رفع مشکلات استان گام بردارند.

وی تاکید کرد : در استان همگرایی بسیار خوبی ایجاد شده است و همه از این فرصت برای خدمت به مردم و کاهش مشکلات آنان استفاده کنند .

استاندار مازندران تاکید کرد: خستگی برای ما معنا ندارد و نباید نیروهای همدیگر را خنثی کنیم  و باید با صداقت و حسن نیت به فکر حل مشکلات مردم باشیم .

وی حضور حسین زادگان به عنوان فرماندار ساری را ظرفیت خوبی برای مرکز استان خواند و گفت : کمیته انطباق حق فرماندار است و فرمانداری هم باید نگاهش کمک به حل مشکلات مردم باشد .

استاندار مازندران در پایان به مباحث مطرح شده توسط شهردار ، رئیس شورای شهر و اعضای شورای شهر ساری پاسخ داد و گفت : توسعه و آرامش شهرستان ساری برای حاکمیت مهم است و ما انتظار داریم تا ساری توسعه همه جانبه یابد .

در این نشست شمشیر بند رئیس شورای شهر ساری تعامل و وفاق را برای توسعه مرکز استان بسیار ضروری خواند و گفت : شورا تبلور عزم ملی است و الحمدلله امروز وحدت و همدلی شورای شهر و شهرداری زمینه ارائه خدمات مطلوب را به مردم فراهم کرده است .

وی تاکید کرد : در این مدت فقط 22 کیلومتر کانال برای جمع آوری و مهار آبهای سطحی احداث شده است.

 وی خواستار نگاه ویژه و عملیاتی مدیران اجرایی استان به مرکز استان شد و گفت : انتظار داریم تا در زمینه آغاز عملیات فاز دوم پارک ملل مساعدت و همکاری بیشتری صورت گیرد .

در ادامه محمدی کیادهی ، نجاریان ، نفجم ، احمدی از اعضای شورای شهر ساری به بیان نظرات و انتظارات خود پرداختند .

همچنین نبیان معاون عمرانی استانداری مازندران گزارشی در مورد اقدامات انجام شده و رویکردهای کمیته انطباق در استان ارائه نمود.

سپس مهدی عبوری شهردار ساری به ارائه گزارشی در مورد فعالیتها و اقدامات صورت گرفته در شهرداری ساری پرداخت و گفت : اقدامات بسیار خوبی در شهر ساری شروع شده و با همکاری شورای شهر و مدیران باید تداوم یابد .

وی رابطه خود با استاندار مازندران را رابطه ای پدر فرزندی خواند و گفت : با زبان روزه شهادت می دهم استاندار جهادی و صبور مازندران اهل قومیت گرامی و جنگ شهرها نیست و تصمیماتش بر اساس منطق ، کار و توسعه استان است

وی تصریح نمود : این روحیه استاندار باید به دیگر دستگاهها هم سرایت کند.

عبوری در ادامه خواستار همکاری بیشتر فرمانداری ساری در کمیته انطباق و دستگاههای اجرایی برای تسریع در فعالیتهای عمرانی شهرداری ساری شد و به بخشی از خدمات شهرداری ساری در مسائل فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد .

شهردار ساری همچنین از مساعدت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای پیگیری اعتبارات شهرداری ساری تقدیر و تشکر نمود و گفت : امیدوارم با تعامل و همدلی و وحدت شاهد توسعه همه جانبه مرکز استان به عنوان پیشانی استان باشیم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز