خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی :

تالاب میانکاله را مانند دریاچه ارومیه جدی بگیرید

asdasd
کد خبر : ۳۸۱۴۵۲

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: تالاب میانکاله را مانند دریاچه ارومیه جدی بگیرید چرا که توسعه طبیعی معنا ندارد و توسعه ای که با هماهنگی مدیران نباشد دستاوردی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، نماینده مردم شرق مازندران  در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان بهشهر که شامگاه امروز (چهارشنبه ) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: هماهنگی و همدلی ، برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف ، کار و خدمت شبانه روزی و جهادی سه اصل مهم و راهبردی در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم می باشند.
دکتر علی محمد شاعری با بیان اینکه انتخابات به معنای نفی بقیه افراد نیست افزود: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شرق مازندران بدون حاشیه برگزار شد و بنده در صندوق های رأی هیچ نماینده ای نداشتم و انتخاب مردم و واگذاری مسئولیت برای خدمت به مردم است نه کسب قدرت و ثروت.
وی ادامه داد: بسترهای توسعه در ابعاد مختلف اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی در جامعه باید ایجاد شود و همدلی و هم افزایی در دستگاه های اجرایی و مسئولان اصل نخست رسیدن به پیشرفت، توسعه و سربلندی نظام جمهوری اسلامی است تا آرمان های شهدا، امام و رهبری در جامعه اسلامی محقق شود.
نماینده مردم بهشهر ، نکا و گلوگاه در خانه ملت با بیان اینکه نظام مردم سالار دینی می تواند اداره ی امور مردم را بهتر از الگوهای متعارف  به نمایش گذارد افزود: انقلاب اسلامی ، خط مقدم مقابله با استعمار و استکبار است.
شاعری بر رفع موانع طبق قانون در سطح شهرستان تأکید و اضافه کرد: اگر چه همدلی اصل نخست و لازم است اما برای اجرای درست کارها به برنامه ریزی دقیقی نیاز است البته برنامه ای که منطبق بر واقعیت، صحیح و قابل دسترسی باشد.
وی برنامه ی یک ساله از دستگاه های شهرستان را خواستار شد و با بیان اینکه خشک شدن تالاب میانکاله که با پسروی دریا شروع شد تصریح کرد: تالاب میانکاله را مانند دریاچه ارومیه جدی بگیرید چرا که توسعه طبیعی معنا ندارد و توسعه ای که با هماهنگی مدیران نباشد دستاوردی نخواهد داشت.
نماینده مردم شرق مازندران آلودگی دریا، نبود سوخت رسانی در منطقه هزار جریب و طولانی شدن پروژه ها در آن مناطق، تخریب جنگل در بالادست، معضلات بهداشتی ، آموزشی ، ورزشی از دغدغه های مهم شهرستان برشمرد که به اقدامات اساسی نیاز دارد.
دکتر علی محمد شاعری با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری به حوزه فرهنگ خاطر نشان کرد: رفتارهای فرهنگی اثرگذار در جامعه باید بررسی شوند چرا که کار فرهنگی باید  آرام ، مستمر پیگیری شود و در بلند مدت نمود می یابد و با توجه به وضعیت بالای نرخ طلاق در شهرستان بهشهر مدیریت و روحیه جهادی ضرورت دارد.
وی با اشاره به اولویت بندی پروژه های شرق استان ادامه داد:پروژه هایی که پیشرفت بیش از 50 درصدی داشتند در اولویت قرار می گیرند و مدیران نیز توان اجرایی شان را پایش کنند چرا که در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل باید متناسب با منابع و اولویت های حیاتی و تأثیرگذار منطقه اقدامات اساسی را به کار گیریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز