خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان میاندرود:

شالیزارهای شهرستان میاندرود در معرض کم آبی است

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۰۶۹

فرماندار شهرستان میاندرود، گفت: بیش از 700 هکتار از اراضی این شهرستان در معرض کم ابی است که تلاش می کنیم با احداث آب بندان مشکلات بخش کشاورزی را درتامین آب رفع کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛ارسطو قادری در جلسه شورای اداری میاندرود که در بیت نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد، اظهار داشت: تعامل بین مسئولان و مردم در دولت تدبیر و امید اتفاقات خوبی را در شهرستان میاندرود رقم زد.
وی افزود: تعامل دوسویه بین مردم و مسدولان از جمله اهداف مهمی است که در این شهرستان ساری و جاری است و عموما در بیشتر جلسات بر این مسئله تاکید می شود که مسئولان با حضور د ر میان مردم از نزدیک مشکلات موجود را احصاء کنند.
فرماندار شهرستان میاندرود ، برجام و انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین انتخابات خبرگان رهبری را دو اتفاق بسیار مهم در دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: از 41 هزار و 50 نفر واجدین شرایط 35 هزارو 850 نفر در انتخابات شهرستان میاندرود شرکت کردند ضمن اینکه هیچگونه تخلف انتخاباتی در این شهرستان دیده نشد.
قادری یکی از مشکلات شهرستان میاندرود وقوع سیل و آبگرفتگی معابر اعلام کرد و گفت: با شناسایی نقاط آسیب خیز و اتخاذ تمهیدات مناسب در این راستا  این مشکل در این شهرستان مرتفع شد.
وی ادامه داد: بیش از 600 میلیون تومان اعتبار برای مهار سیل و مرتفع کردن این آسیب در این شهرستان هزینه شد که امسال نیز 300 میلیون تومان بر این اعتبار افزوده شد.
قادری یکی از مشکلات و دغدغه ای این شهرستان را  تصادفات شدید جاده گهرباران عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با همکاری بنیاد مستضعفان با تعریض 10 هکتار از اراضی این جاده موافقت شد که 6 میلیارد تومان برای  این امر اختصاص یافت.
فرماندار میاندورود تصریح کرد:  هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد تومان برای ساخت جاده در روستاهای بالادست نیز توسط بخش خصوصی در حال اقدام است.
وی افزود: بیش از 700 هکتار از اراضی این شهرستان دچار استرس کشاورزی است که تلاش می کنیم با احداث آب بندان مشکلات بخش کشاورزی را درتامین آب رفع کنیم.
فرماندار میاندورود ، گفت:سال گذشته بودجه شهرستان 15 میلیارد تومان بود  و 3 تا 4 میلیارد تومان نیز از محل تملک و دارایی بوده که تاکنون 30 درصد آن تخصیص یافته است .
وی تامین آبهای سطحی ساکنین و کشاورزان شهرستان  میاندرود را از اهداف مهمی دانست که در دستور کار فرمانداری این شهرستان قرار دارد.
قادری ادامه داد: همه ما باید با  احساس مسئولیت  مصوبات را اجرا و با تمام توان در جهت سربلندی و پیشرفت کشورمان تلاش کنیم.
امام جمعه  شهرستان میاندورود نیز در این جلسه اظهار داشت:رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران  به عنوان دیده بان نظام می دانستند که دشمنان قسم خورده نظام، پس از برجام بدعهدی می کنند امسال را سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل نامگذاری کردند که باید همه مردم و مسئولان در این راه گام جدی بردارند.
حجت الاسلام رضا محمد نسب افزود: زمانی می توانیم در جامعه در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی موفق باشیم که روحیه جهادی داشته باشیم.
وی عنوان کرد: برای نرخ گذاری برای هر کالا کارشناسان اقدام می کنند اما برای محصولات کشاورزی متاسفانه هیچ اقدامی صورت نمی گیرد که مسئولان باید به این  امر توجه داشته باشند.

 محمد نسب با اشاره به تهاجم فرهنگی همه جانبه  دشمن ، گفت: برای مبارزه با جنگ نرم دشمنان در جامعه،باید بودجه و اعتبارات  فرهنگی  نیزبیشتر شود تا بتوانیم با برگزاری برنامه‌های اصولی ، راه درست و مسیر صحیح را به مردم و جوانان نشان داد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز