خبرگزاری کار ایران

یازدهمین دوره مسابقات کشتی جام رمضان در خلیل شهر برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۸۷۸۱

یازدهمین دوره مسابقات کشتی جام رمضان یادبود مهندس احسان نصیری خلیلی نهم و دهم تیر در خلیل شهر برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ،رئیس هیات کشتی خلیل شهر شامگاه امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یازدهمین دوره مسابقات کشتی جام رمضان یادبود مهندس احسان نصیری خلیلی در رده های سنی مختلف (نونهالان، نوجوانان، جوانان وبزرگسالان ) نهم و دهم تیر بعد از افطار در سالن کوثر خلیل شهر برگزار می گردد.
محمدتقی محمدپور خلیلی با اشاره به پتانسیل بسیار بالای کشتی گیران خلیل شهری افزود: این جوانان به کمک مربیان دلسوز  قابلیت اعزام به کاروان های ملی و بین المللی  را دارند لذا هیات کشتی، شورای اسلامی شهر و شهرداری و خیرین حمایت لازم را در راستای رشد و شکوفایی  کشتی خلیل شهر دارند.
وی در ادامه با اشاره به حضور تیم های قدرتمند المپیک شفق بابل ، طلایه داران قائم شهر، گیلخواران جویبار ، دخانیات ساری، منتخب گلوگاه ، خلیل شهر و بهشهر  از کیفیت بالای این دوره از رقابت ها خبر داد.
رئیس هیات کشتی خلیل شهر با اشاره به اهدای جوایز به نفرات  و تیم های برتر خاطر نشان کرد: حاج حسین نصیری‌خلیلی از خیران نیکوکار و ورزش‌دوست شرق مازندران، پنجاه  درصد هزینه‌های این‌دوره از مسابقات را به یاد فرزند مرحومش مهندس احسان نصیری‌خلیلی تقبل کرد.
 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز