خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

امنیت وآرامش مسافران و گردشگران هدف ستاد اجرایی طرح های دریا است

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۰۵۷

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: ایجاد بازارچه های محلی در کنار طرح های دریا می تواند در رشد اقتصاد مناطق ساحلی بسیار تاثیرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد،علی یونسی روز چهارشنبه در جلسه ستاد اجرایی طرح های ساماندهی دریا استان مازندران که به میزبانی فرمانداری شهرستان ساحلی محمودآباد برگزار شد ، اظهار داشت: طرح گردشگری روستایی و ایجاد بازارچه های محلی می تواند نقش مهمی در اقتصاد مناطق هدف ایجاد کند.

وی با اشاره به اهمیت هماهنگی دستگاه های مرتبط با ساماندهی طرح های دریا ، افزود: امنیت وآرامش مسافران و گردشگران هدف ستاد اجرایی طرح های دریا است و باید مورد توجه قرار گیرد.

یونسی با قدردانی از زحمات دستگاه های مرتبط با دریا ،تصریح کرد: مازندران در اجرای طرح های دریا نسبت به استان های همجوار در شرایط مطلوب تری قرار دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به دایر بودن همه طرح‌های دریا در ماه مبارک رمضان، اضافه کرد: تلاش ما حفظ حرمت و قداست ماه مبارک رمضان حفظ و شئونات این ماه است که باید رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه در دولت تدبیر میزان تجاوز به منابع ملی بسیار کاهش یافته است ،گفت: ساخت وساز های غیرمجاز در استان به صفر درصد رسیده است.

در ادامه این جلسه یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد گفت:اهمیت دریا برکسی پوشیده نیست و بهره وری درست از این نعمت خدادادی نیازمند همدلی ومشارکت دستگاه ها ، مسافران و شهروندان است.

وی ادامه داد: ضرورت حضور ناجیان غریق ،هلال احمر ، نیروی انتظامی و نیروهای امدادی در مناطق خطر ساز بیش از بیش مشاهده می شود.

یوسف پور افزود: مسوولیت دریا و حفظ امنیت جان مسافران در مناطقی که  هتل ها ومتل ها حضور دارند باید بر عهده ی آن ها گذاشته شود.

فرماندار شهرستان محمودآباد خاطرنشان کرد: حفظ جان انسان بسیارمهم  است و تمام تلاش خود را در این حوزه به کار خواهیم بست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز