خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان بهشهر:

برخی از روستاها پناهگاه مناسبی برای معتادان شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۰۹۸

فرماندار شهرستان بهشهر گفت:آشنانبودن مردم ، ناآگاهی دهیاران و نبود کنترل های نظارتی سبب شد تا برخی از روستاها پناهگاه مناسبی برای معتادان شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، فرماندار شهرستان بهشهر در جلسه کارگاه آموزشی شناخت مضرات موادمخدر صنعتی که امروز با حضور دهیاران و شوراهای این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری بهشهر برگزار شد با اشاره به اعتیاد موادمخدر به عنوان یکی از عوامل ناهنجاری اجتماعی اظهار داشت: اعتیاد سهم تأثیرگذاری در طلاق جامعه دارد که با توجه به افزایش نرخ طلاق باید برنامه های مدونی در راستای کنترل آمار اعتیاد داشته باشیم.

سیدخالق سجادی با بیان اینکه کنترل اعتیاد و دیگر آسیب های اجتماعی لازمه رسیدن به توسعه پایدار کشور می باشد افزود: آشنانبودن مردم ، ناآگاهی دهیاران و نبود کنترل های نظارتی سبب شد تا برخی از روستاها پناهگاه مناسبی برای معتادان شود.
وی با اشاره به ضرورت ارتقای سطح اگاهی دهیاران و شوراها ادامه داد: در طی بازدید بیش از بیست روستا ، دهیار در یک الی دو روستا حضور داشت.
فرماندار شهرستان بهشهر در این جلسه بر حضور دهیاران در روستا تأکید کرد و پاسخگویی دهیاران به روستاییان را خواستار شد.
سید خالق سجادی با بیان اینکه برای تسریع در حل مشکلات روستاییان زمان حضور دهیاران بایست در روستاها مشخص باشد اضافه کرد: بارها در جلسات از دهیاران و شوراها خواسته شد تا طرحی برای  توسعه عمرانی و یا اقتصادی روستا ارائه دهند که تا به امروز طرحی به فرمانداری شهرستان بهشهر ارائه نشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز