خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنفی رایانه ای مازندران تاکید کرد ؛

ضرورت نمایشگاه دائمی برای ارائه خدمات الترونیکی در ساری

کد خبر : ۳۷۴۵۱۳

رئیس سازمان صنفی رایانه ای مازندران، گفت: ایجاد نمایشگاه دائمی و تخصصی برای ارائه خدمات الکترونیکی در مرکز مازندران ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، عباس رمدانی در مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره اطلاعات و دولت الکترونیک مازندران که در سالن همایش باشگاه فرهنگیان ساری برگزار شد، اظهارداشت: این نمایشگاه برای نخستین بار حضورشرکت های رایانه ای و خدمات اینترنتی دولتی و غیر دولتی برگزار شد.
وی افزود: این نمایشگاه با ۱۸۱  در فضای نمایشگاهی به وسعت دو هزار متر مربع به مدت ۴ روز محصولات و خدمات خود را در معرض نمایش عموم گذاشت.
رئیس سازمان صنفی رایانه ای مازندران با بیان اینکه برای نخستین بار بود که دستگاههای اجرایی در این نمایشگاه حضور یافتند، گفت: ساماندهی و نظم بخشی فعالان این بخش  در دو بخش خصوصی و دولتی از اهدافی است که در این نمایشگاه تعریف شده است.
رمدانی با بیان اینکه مازندران در زمینه آی تی(TT) و آی سی تی(ICT) از ظرفیت های خوبی برخوردار بوده و فعالیت های خوبی در این دو بخش انجام می شود، افزود: فعالیت های این بخش اشتغال زایی زیادی  را در استان فراهم کرده است بطوریکه محصولات رایانه ای این نمایشگاه به کشورهای دیگر قابلیت صادر شدن دارد.
وی داشتن نمایشگاه دائمی در مرکز  استان را امری ضروری دانست و گفت: می طلبد تا استاندار مازندران اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد.
این نمایشگاه با حضور استاندار مازندران در ساری – خیابان فرهنگ گشایش یافت.
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز