خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران:

ازدواج یکی از راه های آرامش انسان است

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۳۹۳

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران ، گفت:یکی از راه های آرامش انسان ازدواج است که در قران کریم نیز به ان تاکید شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری؛ علیرضا یونسی درمراسم جشن بزرگ ازدواج ۱۰۰ نوعروس ساروی که در سالن همایش هلال احمر برگزار شد، اظهار داشت: یکی از راه های آرامش انسان ازدواج است که در قران کریم نیز به ان تاکید شده است.
وی افزود: در اسلام و قرآن ، ازدواج از مبانی سالم و معنوی معرفی بدان تشویق شده است بطوریکه اگر شخص مومن باشد، با ازدواج همه موانع رشد معنوی را از راه خویش بر می دارد و دیانتش کامل می شود.
معاون سیاسی و امنیتی مازندران با بیان اینکه عشق بالاترین حد دوستی به کسی یا چیزی است ، گفت: در ادبیات ما ایرانیان از عشق به خوبی تعریف شده است.
یونسی توصیه کرد: پسران در حوزه معرفت دینی از امام علی(ع) و دختران نیز از حضرت خدیجه (س) و  حضرت فاطمه زهرا (س) پیروی کنند.
وی افزود: امروز زوج های جوان باید بدانند که پول، ثروت ومقام خوشبختی افراد را فراهم نمیکند بلکه محبت و عشق به یکدیگر خوشبختی زوجین را تضمین می کند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران افزود: عقل مرکز شناخت عقلی است بنابراین بلوغ عقلی به معنای کامل شدن عقل است و فردی که به بلوغ عقلی رسیده توانایی تشخیص راه صحیح را دارد.
 حبیب حسین زادگان مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در این مراسم با بیان اینکه تمام مصوبات ستاد ساماندهی جوانان در استان به تصویب رسیده است، افزود: در سال گذشته بالغ بر ۷۱ مصوبه در استان اجرا شد.
وی با بیان اینکه توجه کردن به جوانان در راس امور این نهاد قرار دارد، گفت که پرداختن به مبحث ازدواج و تسهیل در این امر مهم دینی از اهمیت بالایی برخوردار است.
حسین زادگان اعتلای ازدواج را از ضروریات دانست و گفت: زوجین از زندگی ائمه اطهار در زندگیشان الگو برداری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز