خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی وزارت کشور در گردهمایی فرمانداران سراسر کشور :

تحقق اقتصاد مقاومتی به اقتصاد جامعه سامان می دهد

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۰۷۰

معاون سیاسی وزارت کشور در مازندران گفت : در سال 95 سه موضوع، اقتصاد مقاومتی، چالش های اجتماعی و تکریم ارباب رجوع جز برنامه های اصلی وزارت کشور است .

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛ محمدحسین مقیمی امروز  در گردهمایی فرمانداران سراسر کشور در مجتمع پیامبر اعظم دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه انتخابات آزمایش بسیار خوبی برای همه افراد جامعه بود افزود: همه آحاد جامعه از برگزاری انتخابات در شرایط خوب و با مشارکت حداکثری  ابراز رضایت کردند.

وی از زحمات فرمانداران هیئت های اجرایی و یک میلیون نفری که در زمینه برگزاری انتخابات تلاش کردند تقدیر و تشکر کرد.

مقیمی با اشاره به نامگذاری سال جاری به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار داشت :در سال 95 سه موضوع ،اقتصاد مقاومتی، چالش های اجتماعی و تکریم ارباب رجوع جز برنامه های اصلی وزارت کشور است که مهمترین و اولین موضوع تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود : تحقق اقتصاد مقاومتی به اقتصاد جامعه سامان می دهد .

معاون سیاسی وزارت کشوربررسی و ساماندهی مسائل اجتماعی و تکریم ارباب رجوع را از دیگر برنامه های سال جاری وزارت کشور عنوان کرد و گفت: همه باید برای کاهش مشکلات اجتماعی عزم خود را جزم نمائیم .

وی  با اعلام اینکه همه مسئولان نظام باید مسئولیت خود را بدانند و خود را برای انجام مسئولیت ها توانمند سازند، تصریح کرد: مسئولان نظام باید برای کاهش مشکلات اجتماعی عزم خود را جزم کنند.

مقیمی  با اعلام اینکه در طول ۸ سال ۸۰۰ میلیارد تومان درآمد داشتیم، نتیجه اش چه شد؟گفت: اگر از منابع درست استفاده می کردیم وضعیت کشور اینگونه نبود.

وی فرمانداران را مسئول برقراری امنیت دانست و افزود : فرمانداران باید همیشه در دسترس مردم و پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

معاون سیاسی وزارت کشور تامین معیشت مردم ،ایجاد شغل و امنیت سرمایه گذاری را از دیگر مسئولیت فرمانداران عنوان کرد.

وی ادامه داد : دانش افزایی ، ایجاد فضای مناسب برای تحصیل ، مهارت آموزی ،ایجاد پارک علم و فناوری ، تلاش برای ایجاد شرکتهای دانش بنیان و حمایت از کارآفرینان از دیگر رسالت ها و وظایف فرمانداران است .

مقیمی تصریح نمود : برای حل مشکلات باید برنامه داشته باشیم و در محدوده فعالیت خودمان مشکلات را شناسایی و برای برون رفت از آن مشکلات راه حل مناسب ارائه دهیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز