خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم نور ومحمودآباد در مجلس شورای اسلامی :

کیفیت ارائه خدمات آموزشی موسسه های غیر دولتی مطلوب نیست

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۹۱۶

نماینده مردم نور ومحمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: موسسه ها ودانشگاه های غیردولتی در ارائه خدمات آموزشی دچار ضعف هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد ،علی اسماعیلی در نشست منتخبین مردم استان های مازندران، گیلان وگلستان در مجلس شورای اسلامی با اتحادیه موسسه های آموزش عالی کشور اظهار داشت: دانشگاه باید فضای آموزش باشد و نباید به مرکز تولید ثروت تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه کشور در حال حاضر با افزایش موسسه ها و دانشگاه ها و کاهش دانشجو در کشور مواجه هستیم ،افزود: در یک مقطع ، کشور با کاهش دانشگاه مواجه بود و رویکرد نظام افزایش این مهم بود ولی در حال حاضر باید با برنامه ریزی درست مشکلات حوزه آموزش حل شود.

اسماعیلی تصریح کرد: دانشگاه باید به محل تولید دانش تبدیل شود واین لازمه ی توسعه کشور است .

نماینده مردم نور ومحمودآباد در خانه ملت گفت: افزایش موسسه ودانشگاه های غیردولتی ناکارآمد و عدم توجه به نیاز منطقه بحران به وجود می آورد .

وی افزود: در حال حاضر بسیاری از صندلی های دانشگاه ها خالی است واین عدم اعتماد را در جامعه تزریق می کند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: موسسه های آموزش عالی،دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور باید به یک طرح کلی در حل مشکلات پیش رو برسند.

این مسوول یادآور شد: به عنوان منتخب مردم در راستای توسعه  آموزش به کار خواهیم بست.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز