خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران تاکید کرد؛

ضرورت ارتقای دانش مربیان باشگاههای ورزشی

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۶۹۹

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران گفت:یکی از نقاط ضعف فعالیت باشگاههای ورزشی استان پایین بودن دانش مربیان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛مدیر کل ورزش و جوانان مازندران ، گفت: یکی از نقاط ضعف فعالیت باشگاههای ورزشی استان پایین بودن دانش مربیان است این باشگاهها با وجود برخورداری از تجهیزات پیشرفته  برخی از مربیان از نظر دانش در سطح پایینی قرار دارند.

حبیب حسین زادگان در همایش مدیریت نوین باشگاهداری مازندران که در سالن همایش هلال احمر ساری برگزار شد، اظهار داشت: مازندران در کسب مدال های قهرمانی از رتبه بالایی برخوردار است.
وی افزود: باشگاه داران مجاهدان عرصه ورزش هستند هر چند که کار باشگاه توجیه اقتصادی ندارد اما حاصل تلاش آنان ورزشکاران و قهرمانانی است که در عرصه های مختلف ورزشی توانستند مدال های خوبی را برای استان و حتی کشور به ارمغان آورند.
مدیر کل ورزش و جوانان مازندران ، گفت:  شهرهای آمل و قائمشهر بعد از ساری  با دارا بودن ۲۱۰ اماکن ورزشی با توجه به پراکندگی جمعیت و جغرافیایی بیشترین باشگاه  ورزشی را به خود اختصاص دادند.
وی ادامه داد: یکی از نقاط ضعف فعالیت باشگاههای ورزشی استان پایین بودن دانش مربیان است این باشگاهها با وجود برخورداری از تجهیزات پیشرفته  برخی از مربیان از نظر دانش در سطح پایینی قرار دارند.
حسین زادگان با بیان اینکه آموزش و پرورش مازندران از بیش از یکهزار و ۶۰۰ معلمان تربیت بدنی برخوردار است، افزود: باشگاهداران می توانند در جهت ارتقای فعالیت ورزشی از این افراد استفاده کنند.
وی ، فعالیت افراد فاقد کارت مربیگری، عرضه داروها و مکمل های غیر مجاز، رعایت نکردن نکات بهداشتی برخی از استخرهای شنا از جمله مشکلات باشگاههای ورزشی عنوان کرد که باید به آن پرداخته شود.
مدیر کل ورزش و جوانان مازندران، افزود : فعالیت افراد فاقد کارت مربیگری ، عرضه داروها و مکمل های غیر مجاز و رعایت نکردن نکات بهداشتی برای نگهداری آب استخرهای شنا هم از دیگر مشکلات باشگاههای ورزشی استان است .
حسین زادگان بیان داشت: در رمینه ساخت باشگاههای ورزشی در بخش خصوصی استقبال خوبی انجام گرفته است می طلبد تا دولت نیز از سرمایه گذاری در بخش خصوصی استقبال کرده و فضا را برای فعالیت آنان هموار کند.
 وی  ،افزود: در دو سال گذشته  مازندران در ساماندهی باشگاههای ورزشی و ورزشکاران در کشور ممتاز بوده است و سعی می کنیم تا در سالجاری این ساماندهی را در استان ارتقاء دهیم.
حسین زادگان ادامه داد: اماکن ورزشی از جمله مکان هایی است که خانواده با اطمینان در راستای کاهش اجتماعی فرزندانشان را باشگاههای ورزشی روانه می کنند که این مسئله وظایف باشگاهداران را سنگین تر میکند .
در پایان این مراسم از باشگاهداران برتر استان تجلیل شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز