خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی مازندران خبر داد:

کاهش 20 درصدی سرقت با آغاز طرح مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۳۱۶

هدف از این طرح مبارزه جدی با خرده فروشان موادمخدر و برهم زنندگان آرامش و امنیت مردم می باشد که در این راستا حساسیت مردم می تواند نقش مهمی را ایفا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، فرمانده نیروی انتظامی مازندران در حاشیه نمایشگاه تشدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی که امروز در شهرستان بهشهر برگزار شد در حضور مسئولان و شهروندان بهشهری اظهار داشت: هدف از این طرح مبارزه جدی با خرده فروشان موادمخدر و برهم زنندگان آرامش و امنیت مردم می باشد که در این راستا حساسیت مردم می تواند نقش مهمی را ایفا کند.

سردار جعفری نسب با اشاره به اهمیت و نقش تأثیرگذار دستگاه های فرهنگی در پیشگیری از آسیب ها ی اجتماعی افزود: دستگاه های عمومی ، فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی می توانند در راستای آرامش شهروندان تهدیدهای امنیتی را کنترل کنند.
 
وی با اشاره به جمع آوری 34 کیلوگرم موادمخدر (صنعتی و سنتی) به صورت خرد در دوماه در بهشهر و دستگیری 304 نفر در این رابطه  ادامه داد: حضور مسئولانه و آگاهانه مردم در کاهش این آمار موثر است.
 
فرمانده نیروی انتظامی مازندران تصریح کرد: با آغاز طرح مبارزه با خرده فروشان موادمخدر حدود 20 درصد سرقت کاهش یافت به این معنی که اکثر خرده فروشان با سرقت این مواد را تهیه می کردند که این برای جامعه تهدیدی جدی تلقی می شود.
 
سردار جعفری نسب بر برخورد قاطع با اراذل و اوباش تأکید کرد و گفت: ارامش مردم و حفظ کرامت شهروندان مهمترین اولویت  ما است و نیروی انتظامی با کسانی که می خواهند با اقدامات مختلف آرامش مردم را برهم زنند برخورد جدی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز