خبرگزاری کار ایران

دبیرحزب اعتماد ملی مازندران در گفتگو ایلنا :

حصار‌های جناحی باید شکسته شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۵۷۴

مصطفی سواد کوهی گفت: رای مردم نشان داد ملت در پی اعتدال و رهایی از قانون‌گریزی و اتلاف منابع هستندو تغییری که مردم به دنبال آن هستند تغییر در چارچوب قانون اساسی است.

دبیرحزب اعتماد ملی مازندران در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ساری منتخبان لیست امید را مدیون  اقبال بزرگوارانه مردم خواند و افزود: انتخابات ریاست جمهوی سال ۹۲ نشان داد ملت با انتخاب روحانی در پی تغییر ریل مملکت به سوی قانون‌مداری و دوری از تندروی در فضای بین‌المللی و داخلی هستند.

وی با اشاره به پیروزی اصلاح‌طلبان در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: ‌ ملت ایران حرکت حق‌طلبانه مردم تهران و برخی کلان‌شهرها در مرحله نخست انتخابات مجلس را در اقصی نقاط کشور ادامه دادند.

سواد کوهی گفت: در شرایط فعلی به راهبردهایی نیاز داریم که به نفع همگان و نه گروه خاصی باشد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب نسبت به فروپاشی اخلاقی در رسانه‌های اصولگرا هشدار داد و گفت: رفتارهای غیر اخلاقی پیش از آنکه یک دستاورد سیاسی برای حذف یک نماینده اصلاح‌طلب داشته باشد، یک شکست اخلاقی است.

دبیرحزب اعتماد ملی مازندران افزود: باید بر نقاط مشترک تاکید کنیم و اگر در گذشته به اختلافات توجه می‌کردیم امروز به دنبال نقاط مشترک باشیم  و به همین خاطر شمول اصلاح‌طلبی دائماً در حال افزایش است و امروز نیروهای اعتدالگرا و برخی اصولگرایان عقلانی را در خود جای داده است و اصلاح‌طلبان توانستند بخش بزرگتری را از جامعه نمایندگی کنند.

وی ابراز امید واری کرد: امیدواریم در مجلس دهم نیز فراکسیون امید بتواند همین مسیر را ادامه دهد و با حفظ انسجام برنامه‌های خود را اجرایی کند.

این فعال سیاسی با انتقاد از بداخلاقی‌های صورت گرفته در جریان انتخابات علیه اصلاح‌طلبان و حامیان دولت یادآور شد: در انتخابات عملیات روانی گسترده صورت گرفت، بداخلاقی‌های وحشتناکی بروز کرد.

وی تصریح کرد: این بداخلاقی توسط افراطیون در قالب دروغ‌پردازی‌ها و اتهام‌زنی‌ها به فهرست حامیان دولت و اصلاح‌طلبان خود را نشان داد اما کوچک‌ترین اثری در افکار عمومی نگذاشت و مردم علیرغم همه این‌ها در دو مرحله انتخابات حرکت سازنده خود را مبنی بر ایجاد تحول سازنده شکل دادند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز