خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار

شرکت در جشنواره مطبوعات از طریق سایت امکان‌پذیر است

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۲۵۴

دبیر جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی مازندران با اشاره به اینکه شرکت در جشنواره مطبوعات از طریق سایت امکان‌پذیر است، گفت: خبرنگاران برای ارسال آثار خود به جشنواره مطبوعات فقط از طریق سایت جشنواره اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از ساری، حسین مرتضوی در جمع خبرنگاران درباره برگزاری جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی مازندران اظهار کرد: این جشنواره با هدف  قدردانی از تلاشگران و فرهیختگان عرصه رسانه، توجه به محتوا و کیفیت رسانه‌های استان،  ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت در میان اصحاب خبر،  توسعه ظرفیت‌های موجود رسانه‌های استان و آشنایی با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های رسانه‌های مکتوب و مجازی و بهره‌گیری از این قابلیت‌ها در بخش‌ها و محورهای متنوع برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه   تبیین کارکرد رسانه‌ها با محور نگاه منصفانه و  نقد مشفقانه، ترویج فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت،  چالش‌های اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی، مسجد و نماز،  امر به معروف و نهی از منکر،  میراث فرهنگی و گردشگری،  حجاب و عفاف  بخشی از محورهای این جشنواره است، افزود: کتاب و کتابخوانی،  سبک زندگی ایرانی- اسلامی، هنر و رسانه، محیط زیست،  توسعه استانی و مدیریت مصرف هم از دیگر محورهای جشنواره است ضمن اینکه محور ویژه به نام رسانه، اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل هم در جشنواره گنجانده شده است.

دبیر جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی مازندران با اشاره به بخش‌های  مختلف جشنواره که با همکاری اداره کل  فرهنگ و ارشاد مازندران (معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران)و خانه مطبوعات استان، گفت:   گزارش، مقاله،  سرمقاله و یادداشت،  تیتر،  خبر، مصاحبه،  عکس، طنز اجتماعی،  طراحی و صفحه‌آرایی  و  کاریکاتور بخش‌های مختلف جشنواره را تشکیل می‌دهد.

مرتضوی با بیان اینکه  آثار جشنواره از طریق سایت جشنواره (pressfestival.ir) پذیرش می‌شود که به صورت زیر پورتال و با پیشوند  نام  استان، تنظیم و به صورت کامل در فراخوان منتشر می‌شود،تصریح کرد:  آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شود که در فاصله زمانی  15خردادماه 94  تا 15خرداد ماه 95 در یکی از سرپرستی‌های نشریات سراسری، نشریات استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه خبری استان منتشر شده باشد.

وی با اشاره به اینکه هر متقاضی می‌تواند در دو بخش شرکت کرده و در هر بخش سه  اثر ارائه کند، ادامه داد: در صورت ارسال آثار بیشتر، دبیرخانه جشنواره آثار دریافتی را به صورت تصادفی انتخاب و بقیه را حذف می‌کند.

دبیر جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی مازندران با دعوت از خبرنگاران برای حضور در این جشنواره، خاطرنشان کرد: مشارکت بالای خبرنگاران، ایجاد رقابت بیشتری را به همراه دارد و در نهایت به نفع جامعه خبری است.

مرتضوی با اشاره به اینکه 18 خردادماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره است، گفت: منتخبان این جشنواره در 17 مرداد مصادف با روز خبرنگار معرفی می‌شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز