خبرگزاری کار ایران

شهردار محمودآباد :

طرح ساماندهی محلات در اولویت کاری شهرداری است

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۴۴۵

شهردار محمودآباد گفت: مردم محله‌های مختلف از اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری استفاده می‌کنند

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد ، علی‌اصغر مسلم‌پور در نشست خبری شهردار و شورای اسلامی شهرساحلی محمودآباد ، اظهار کرد: امیدواریم در فرصت 16 ماه باقی‌مانده از عمر شورای دوره چهارم، شهرداری عملکردی داشته باشد که هم خاطر مردم شاد شود و هم بتوانیم پروژه‌های عمرانی، زیربنایی و روبنایی را به سرانجام برسانیم.

وی افزود: یکی از برنامه های کوتاه‌مدت که در حال حاضر پیگیر آن هستیم، ادامه و اتمام آسفالت کنارگذر غربی است که از پروژه‌های نیمه تمام است که استارت آن از سال 85 زده شد و تا سه ماه آینده روند آسفالت آن به اتمام خواهد رسید..

شهردار محمودآباد تصریح کرد: همزمان با اتمام کار آسفالت کنارگذر غربی، قصد داریم که فاز یک کنارگذر شرقی را در بخش زیرسازی و آسفالت همزمان شروع و تا پایان سال 95 به پایان خواهیم رساند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: پروژه پل روگذر کنارگذر غربی محمودآباد نیز  یک پروژه بلندمدت است و مجوز شورای ترافیک استان را از سال‌های گذشته دارد.

مسلم‌پور با بیان اینکه با کمک مسئولان و نماینده مجلس پیگیر موضوع  هستیم، تأکید کرد: این پروژه براساس برآورد، چندین میلیارد تومان هزینه دارد که از توان مالی شهرداری خارج است و به تنهایی قادر به انجام آن نیستیم و باید از اعتبارات مربوطه وزارت راه و شهرسازی و وزارت نفت استفاده کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح ساماندهی محلات، افزود: مردم محله‌های مختلف از اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری استفاده می‌کنند

شهردار محمودآباد از احداث و پیش‌بینی دو میدان در ابتدای کنارگذر غربی و ابتدای کنارگذر شرقی خبر داد و تصریح کرد: با مصوبه شورای ترافیک این دو میدان احداث می‌شود تا بار ترافیکی شهر کاهش یابد.

این مسؤول با اعلام اینکه آسفالت کوچه‌های شهر خواسته به‌حق شهروندان است، ادامه داد: سعی می‌شود با توجه به بدهکاری شهرداری، همچنان براساس بودجه و درآمد شهرداری پروژه‌ها را به گونه ای آغاز کنیم که نیمه تمام نماند و  خواسته مردم محقق شود.

مسلم‌پور در پایان گفت: با توجه به وجود ساحل بکر در شهرستان، برای تمیز نگه داشتن و زیباسازی ساحل با یک پیمانکار درباره دستگاه ساحل‌روب در حال مذاکره هستیم و اگر بودجه اجازه دهد آن را خریداری و در غیر این صورت با پیمانکار قرارداد پاک‌سازی ساحل را منعقد می‌کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز