خبرگزاری کار ایران

۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه ؛

سومین دوره مسابقه ملی سازه های ماکارونی به میزبانی محمودآباد برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۴۴۲

رییس موسسه آموزش عالی خزر از برگزاری سومین دوره مسابقات سازه های ماکارونی کشور به میزبانی شهرستان محمودآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد ؛ احسان شعبان زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در شهرستان محمودآباد اظهار داشت: دانشجویان سراسر کشور 25 و 26 اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه خزر به رقابت خواهند پرداخت .

وی ادامه داد: این مسابقات در سه گرایش سازه سنگین، راندمانی وفرم زیبا(مدرن وسنتی) برگزار خواهد شد ودر پایان در هر بخش به سه گروه برتر لوح و جوایز ارزنده تعلق خواهد گرفت.

شعبان‌زاده در تشریح این گرایش ها ،گفت: گرایش راندمانی به‌منظور بهینه‌سازی سازه‌ها و تحمل حداکثر بار در برابر حداقل وزن سازه، گرایش سنگین با هدف تحمل حداکثر بار توسط سازه و گرایش فرم زیبا با هدف ساخت سازه خرپا ماکارونی بر اساس طرح‌های زیبای معماری به‌عنوان سه محور این مسابقات انتخاب شده است.

رییس موسسه آموزش عالی خزر هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور ونشاط در میان دانشجویان عنوان کرد وافزود: اجرای این رقابت ها به دانشجویان فرصت می دهد تا توانایی علمی خود را به عرصه عمل بگذارند.

وی یادآور شد : موسسه آموزش عالی خزر تاکنون میزبان سه دوره از مسابقات ملی سازه های ماکارونی در سال 94،91 و95 بوده است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز