خبرگزاری کار ایران

استاندارمازندران:

هلال احمر در تمامی بحران‌ها حضوری فعال و پررنگ داشته است

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۹۰۹

استاندار مازندران گفت: مدیریت نجات غریق طرح دریای استان به هلال احمر واگذار شده و انتظار ما در این حوزه از هلال احمر بیشتر است.

به گزارش ایلنا ، ربیع فلاح جلودار عصر سه شنبه در جمع فعالان طرح های نوروزی هلال احمر ضمن گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت حضرت امام حسین علیه السلام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم افزود: کمک های هلال احمر در تمامی بخشها و اجرای عملیات در زمان بحرانها و حوادثهای طبیعی بسیار ارزشمند است.

استاندار مازندران با ابراز به اینکه هلال احمر مازندران در تمامی بحران‌های استان حضوری فعال و پررنگ داشته است گفت:مازندران  با توجه به شرایط طبیعی و جوی همواره در معرض بحران‌های طبیعی قرار دارد و امیدواریم با تلاش مجموعه هلال احمر شاهد کاهش هرچه بیشتر این بحران ها در استان  باشیم.

وی با بیان اینکه هلال احمر یک تشکیلات مردمی است و باید از ظرفیت همه مردم استفاده شود اظهار داشت: هلال احمر درتمامی بحران ها حضور فعال دارد و حضور هلال احمر در بحران برف غرب مازندران بسیار تاثیرگذار بوده و در جریان سیل ها نیز مشارکت هلال احمر در استان بسیار چشمگیر بوده است.

نماینده عالی دولت در مازندران افزود: این نهاد در بحران نقش مهمی در نجات مردم برعهده دارد و نقش پررنگتر این نهاد وابسته به بهره گیری از ظرفیت های تمام مردم در بحران هاست.

فلاح جلودارافزود: در نوروز ۹۵ نیز هلال احمر دارای کمیته ویژه در ستاد خدمات سفر بوده و خدمات نیروهای عزیز هلال احمر به مسافرین و مهمانان نوروزیبا رضایتنمدی مردم روبرو شد.

وی یادآور شد: نیروهای هلال احمر در طرح دریا نیز حضوری موثر دارند و کاهش ۶۳ درصدی غریق در سال ۹۳ و ۹۴ با همگرایی و همدلی و همیاری دستگاههای امدادی و مسئول محقق شده است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه امسال میزان رضایت‌مندی مسافران از مازندران نسبت به سال گذشته بیشتر بوده است، اظهار کرد: کمبودها و کاستی‌هایی در ارائه خدمات به مسافران در استان وجود دارد که امیدواریم برای سال‌های آینده برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه طرح های سالمسازی دریا از اول خردادماه آغاز می شود گفت: مدیریت نجات غریق طرح دریای مازندران به هلال احمر واگذار شده و انتظار ما در این حوزه از هلال احمر بیشتر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز