خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور:

بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی امام خمینی(ره) آمل افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۰۴۳

بیمارستان 217 تختخوابی امام خمینی(آمل )امروز پنجشنبه 16 اردیبهشت ماه با حضور وزیربهداشت به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار ایلنا از آمل، بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی بیمارستان امام خمینی(ع)  به منظورایجاد فضای درمانی و خدمات پزشکی در قالب بخش های تخصصی و تخصصی است.
این بیمارستان جزء بیمارستان توسعه ای قرار گرفته و جزء ۴ بیمارستان دولتی شهرستان آمل محسوب می شود که در مساحت ۴ هکتاری و در ۴ طبقه احداث شد که ۲۸۰ میلیارد ریال برای ساختمان و تاسیسات آن هزینه شد و ۱۵۰ میلیارد ریال نیز برای تجهیزات پزشکی این بیمارستان هزینه شد.
بیمارستان امام خمینی(ره) امل به علت واقع بودن این شهرستان در محور هراز و نیازمندی این شهرستان به تخت های جدید بر اساس سطح بندی تخت های بیمارستانی ساخته شده است که دارای بخش های مختلف از جمله مراقبت های ویژه شامل آی سی یو، سی سی یو،آزمایشگاه ،سیتی اسکن ،رادیولوژی ،سونوگرافی، فیزیوتراپی و داروخانه است.
در سال ۸۶ سازمان مسکن و شهرسازی به عنوان مجری این  ملک را تحویل گرفت و با معاونت فنی دانشگاه علوم پزشکی اقدام به ساخت این پروژه کرده است .
 
بیمارستان امام خمینی (ره) آمل با توجه به قرار گرفتن در محور مهم و ترانزیت هراز به طور حتم از گستردگی زیادی برخوردار خواهد بود.
 
این شهرستان دارای ۴۶ مرکز بهداشت درمانی است که ۲۸ مرکز روستایی و ۱۸ مرکز بهداشتی درمانی شهری و ۱۵۳ خانه بهداشت است.
 
شهرستان آمل سهم بالایی از خانه بهداشت رادر سطح استان داراست

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز