خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ثبت احوال مازندران:

ثبت بیش از 7هزار واقعه طلاق در استان

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۵۵۶

رجبی گفت:گفت: بایست با اجرایی کردن برنامه ها در راستای کاهش طلاق و آسیب های اجتماعی بتوان نرخ طلاق را در سطح استان کاهش داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، مدیرکل ثبت احوال مازندران در جلسه کارگروه طلاق شرق استان که در فرمانداری شهرستان بهشهر برگزار شد اظهار داشت: در سال 1394 ، 27 هزار و 375 واقعه ازدواج و 7 هزار و 884 واقعه طلاق در استان به ثبت رسید.
 
علی رجبی با اشاره به آمار دقیق ازدواج در سه شهرستان بهشهر ، نکا و گلوگاه افزود:  شهرستان بهشهر حدود 6 درصد ، شهرستان گلوگاه حدود 11 درصد و شهرستان نکا حدود 7 درصد واقعه ازدواج کاهش داشت.
 
وی ادامه داد: در سال 1394 ، 413 واقعه طلاق در بهشهر به ثبت رسید که این آمار در سال1393 ، 343 واقعه بود.
مدیرکل ثبت احوال استان مازندران نرخ ازدواج در کشور را 6/9 و در مازندران6/8 اعلام کرد و افزود:این نرخ در بهشهر 9 درصد و در گلوگاه 8/5 درصد و در نکا 7/11 درصد می باشد.
 
علی رجبی با اشاره به نرخ دو و نیم درصدی طلاق در مازندران ادامه داد: این نرخ در شهرستان های بهشهر و نکا دو ونیم درصد و در گلوگاه 2/2  درصد می باشد.
 
مدیرکل ثبت احوال استان مازندران با بیان اینکه 47 درصد آمارهای  طلاق  در پنج سال اول زندگی می باشد  گفت: بایست با اجرایی کردن برنامه ها در راستای کاهش طلاق و آسیب های اجتماعی بتوان نرخ طلاق را در سطح استان کاهش داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز