خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان هبری:

اجازه ندهید کارگران را به بهانه های مختلف اخراج کنند/تعطیلی کارخانه نساجی نباید ادامه یابد

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۱۹۰

معلمی گفت:در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل باید به طور جدی وارد عرصه اقتصادی شد و مشکلات را شناسایی و پیگیر شد.

به گزارش ایلنا، امام جمعه شهرستان قائمشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته خطاب به مدیرکل تامین اجتماعی و مسئولان رده بالا گفت: اجازه ندهید کارگران را به بهانه های مختلف اخراج کنند.

آیت الله معلمی با بیان اینکه تعطیلی کارخانه نساجی نباید ادامه یابد افزود: در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل باید به طور جدی وارد عرصه اقتصادی شد و مشکلات را شناسایی و پیگیر شد.

وی از تأخیر چندماه در پرداخت حقوق کارگران و بازنشستگان شرکت زغال سنگ البرز مرکزی خبر داد و تأکید کرد:اخراج کارگران به هیچ وجه به مصلحت نیست و مسئولان باید در این مورد چاره ای بیاندیشند.
 
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه  وضعیت پیشابرجام و پسابرجام در جامعه چه تفاوتی کرد ؟ خاطر نشان کرد: مسئولان رده بالای جامعه وعده دادند مشکلات بعد از امضای قرارداد حل شود در صورتی که مشکلات حل نشود باید صادقانه و صریح این موضوع را برای ملت مطرح کنند و ملت نیز همراهی و پشتیبانی خواهند کرد.
 
آیت الله معلمی با بیان اینکه بایست از افکار عمومی برای مطالبات به حق کشور کمک گرفته شود گفت: در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل باید به تولید ملی توجه کرد چرا که دشمن  اقتصاد و فرهنگ ما را هدف قرار داده و به این دو حوزه باید اهتمام جدی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز