خبرگزاری کار ایران

از امروز؛

دمای هوای مازندران کاهش می یابد

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۱۰۹

وضعیت جوی استان مازندران از امروز جمعه دهم اردیبهشت نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده ، وزش باد و کاهش دما و احتمال رعد و برق خواهدبود.

به گزارش ایلنا از ساری ؛مدیر کل هواشناسی مازندران اظهار داشت: بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی وضعیت جوی استان مازندران از امروز جمعه دهم اردیبهشت نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده ، وزش باد و کاهش دما و احتمال رعد و برق  خواهدبود.
 وی افزود: از فردا شنبه یازدهم اردیبهشت هوای استان نیمه ابری تا تمام ابری، دربعضی ساعات همراه با بارش باران و وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی کرده است.
مدیر کل هواشناسی مازندران وضعیت هوای مازندران را برای روز یکشنبه دوازدهم اردیبهشت نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران و وزش باد پیش بینی کرد.
وی وضعیت هوای استان را برای روز دوشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی کرد.
داداشی وضعیت هوای استان را در روز سه شنبه چهاردهم اردیبهشت ماه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما عنوان کرد.
 
وی وضعیت هوای استان  را در روز چهارشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما وزش باد گرم  پیش بینی کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز