خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران خبر داد :

احداث بزرگترین گلخانه کشور در شهرستان بهشهر

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۹۷۵

استاندار مازندران گفت: یکی از سیاست های اقتصاد مقاومتی احداث بزرگترین گلخانه کشور در شهرستان بهشهر است که اولویت نخست استان می باشد .

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، استاندار مازندران امروز در میان نماز گزاران و معتکفین بخشی از عملکردهای سال 94 و برنامه های سال 95 را  بیان کرد.
ربیع فلاح جلودار گفت: مازندران علی رغم مشکلات و تنگناهای موجود جزو ده استانی است که توانست نرخ اشتغال را افزایش دهد.
وی با اشاره به وجود مسائل و مشکلات زیرساختی استان ادامه داد:در سال گذشته 168 واحد تولیدی در استان راه اندازی شد و  در بخش سرمایه گذاری 37 درصد رشد داشت البته نرخ بیکاری در استان حدود 1/12 درصد است.
استاندار مازندران با اشاره به ضریب امنیتی بسیار بالا در استان افزود: با توجه به شعار مقام معظم رهبری و در راستای سیاست های ایشان باید با  همدلی ، هماهنگی و انسجام زیرساخت های اقتصاد مقاومتی را در استان فراهم کرد.
ربیع فلاح با اشاره به توسعه بندر امیرآباد و واحدهای در حال تولید آن گفت: یکی از سیاست های اقتصاد مقاومتی احداث بزرگترین گلخانه کشور در شهرستان بهشهر است که اولویت نخست استان می باشد و دولت نیز به آن اهتمام جدی دارد.
وی از  آبگیری سد گلورد در سال 95 و بهره برداری شبکه های زیر مجموعه آن خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت توسعه گردشگری  به زودی اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان بهشهر افتتاح خواهد شد.
استاندار مازندران به فعالیت های چشمگیر ستاد تسهیل رفع موانع در استان جهت تقویت بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: مشکلات کلیه واحدهای تولیدی متوقف  در شهرستان ها پیگیری می شود تا حد امکان موانع برداشته شود و در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل  از ظرفیت های منطقه جهت توسعه استفاده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز