خبرگزاری کار ایران

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهشهر خبر داد:

رتبه نخست مازندران در شیوع دیابت و فشارخون بالا

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۴۵۵

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهشهر گفت: مازندران در چاقی ، شیوع دیابت و فشارخون بالا رتبه نخست در کشور دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهشهر در جلسه تخصصی کارگروه سلامت و امنیت غذایی که امروز در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد با اشاره به اهمیت خودمراقبتی در پیش گیری از بیماری ها اظهار داشت: مازندران در چاقی ، شیوع دیابت و فشارخون بالا رتبه نخست در کشور دارد.

دکتر محمدتقی صالح طبری با تشریح بیماری دیابت و اثرات زیانبار آن اضافه کرد: تحرک بدنی ، تغذیه سالم، دوری از موادغذایی ناسالم ، دوری از دخانیات و.. باید در جامعه جدی گرفته شوند.
وی در همین راستا به برنامه های هفته سلامت اشاره کرد و ادامه داد:برگزاری مراسم پیاده روی در بهشهر ، خلیل شهر و رستمکلا در سوم اردیبهشت، ایجاد کمپ مراقبت در شهرداری ، پیاده روی سفیران سلامت دانش اموزان در چهارم اردیبهشت ، کارناوال دانش اموزان در پنجم اردیبهشت  بخشی از برنامه های هفته سلامت برشمرد.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهشهر هدف از برگزاری این مراسم را  انتقال و ترویج پیام های سلامت دانست و در پایان   دو سامانه اطلاع رسانی درجه بهداشتی رستوران ها  و 190 سامانه مدیریت ارتباط مردمی و رسیدگی به شکایات مردمی در حوزه بهداشت  را تشریح کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز