خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران:

معلمان سرمایه‌های معنوی جامعه هستند

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۷۲۸

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت:معلمان باید با رعایت تمام الگوها شخصیتی، الگوی مناسب برای فرزندان و دانش آموزان جامعه باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛علیرضا یونسی  در جلسه بزرگداشت مقام معلم  که در سالن شماره دو استانداری مازندران برگزار شد، اظهار داشت:شهید مطهری فیلسوف، علامه و دانشمند زمان  بود که  طبق فرموده امام خمینی(ره) مطهری پاره  تن من بود ، به ظلمت ها نور می بخشید.
وی افزود: مطهری در طهارت روح،قدرت بیان و شهامت بی نظیر بود که باید از دوران  کودکی و از مقطع پیش دبستانی دانش آموزان را با افکار، اندیشه، برنامه ، معرفت و آگاهی مطهری آشنا کنیم.
 معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران ، گفت : معلمان سرمایه‌های معنوی جامعه هستند که باید با رعایت  تمام  الگوها شخصیتی، الگوی مناسب برای فرزندان و دانش آموزان جامعه باشند.
یونسی بیان داشت: فرماندارن ، بخشداران  و دهیاران در فرمانداری ها، بخش ها و روستاهها نسبت به  تشیکل ستاد تجلیل و تکریم از مقام معلم اقدام کنند.
معاون سیاسی امنیتی مازندران  گفت: در برنامه‌های تجلیل از معلمان تنها به  تجلیل خلاصه نشود بلکه برنامه‌ها رنگ و بوی معرفت مطهری داشته باشد.
یونسی با بیان اینکه سازمان های فرهنگی نیز با بودجه  فرهنگی خود در این  امر شرکت کنند ،افزود:ادارات  کل و سازمان  ها در دستگاه خود به بزرگداشت مقام معلم بپردازند وازعلما، معلمان  واساتید دستگاه  خود تقدیر و تجلیل کنند که بعد از پایان هفته معلم به  بهترین  دستگاهی که مورد تایید آموزش وپرورش باشد جوایز نفیسی اهدا می‌شود.
وی گفت: بابرنامه ریزی دقیق و منسجم می توانیم به این مراسم  رنگ و بوی مردمی بدهیم  و مردم  نیز در این  امر سهم مهمی داشته  باشند.
معاون سیاسی امنیتی مازندران بیان داشت: دیدار با خانواده معلمان شهید، معلمان آزاده، معلمان جانباز و معلمان بیمار در دستور کار قرار گیرد.

 وی افزود: می طلبد تا همه باید با تعامل و همکاری با دستگاههای اجرایی، مردم، صدا وسیما و اصحاب رسانه  بتوانیم  در  آگاهی بخشی افکار عمومی از مقام  ارزشمند و والای  معلمان  تقدیر کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز