خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران:

دفاتر بیمه ای در شهرکهای صنعتی مازندران راه اندازی می شود

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۴۷۵

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت : گسترش همکاری با بیمه ایران ، شاهد استفاده بهینه از منابع ، ظرفیتها و امکانات در رشد و توسعه صنایع کوچک خواهیم بود .

به گزارش  ایلنا از ساری ، به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ، سید مصطفی موسوی بیان داشت : در راستای اجرایی نمودن تفاهم نامه همکاری سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و بیمه ایران ، تاکنون پنج جلسه کارگروه با حضور مدیرکل بیمه ایران و معاونین برگزار شد .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود : با توجه به امضاء تفاهم نامه مشترک ، بیمه ایران در راستای کمک به صنایع کوچک ، برای دریافت بهتر تسهیلات ، مشارکت خواهد نمود .

موسوی اظهار داشت : تفاهم نامه همکاری با بیمه ایران به کلیه مدیران شهرکها و رؤسای شرکتهای خدماتی ابلاغ گردیده تا همکاری لازم با نمایندگان بیمه جهت ارائه خدمات بیمه ای داشته باشند .

وی تصریح کرد : با گسترش همکاری شرکت شهرکهای صنعتی و بیمه ایران ، شاهد استفاده بهینه از منابع ، ظرفیتها ، امکانات و توانایی فنی در جهت رشد و توسعه صنایع کوچک خواهیم بود .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران خاطرنشان کرد : دفاتری در سطح شهرکها ونواحی صنعتی استان جهت استقرار کارگزاران بیمه مهیا شده که این امر موجب دسترسی آسان واحدهای تولیدی و صنعتی خواهد شد .

دارایی مدیرعامل بیمه ایران نیز در این جلسه ضمن اشاره به نرخ مناسب و طرحهای ویژه این بسته بیمه ای گفت : واحدهای تولیدی و صنعتی میتوانند از مزایای پوشش درمان تکمیلی کارکنان خود و خدمات مربوط به خسارت واحدهای صنعتی استفاده کنند .

وی همچنین یادآور شد : بمنظور ارائه خدمات سریعتر به واحدهای صنعتی ، تمامی کارگزاران در سطح استان ، آمادگی لازم جهت معرفی بسته حمایتی بیمه ای خاص را به واحدها دارند .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز