خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان محمودآباد:

جامعه نیازمند مشارکت جدی بانوان است

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۳۴۶

فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: جامعه نیازمند مشارکت جدی بانوان است و درصورت تحقق این مهم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد، یحیی یوسف پور روز یکشنبه در جلسه با مشاوران بانوان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان ، اظهار داشت : از دیدگاه امام خمینی(ره) بانوان دارای ارزش و جایگاه ویژه ای بودند و بنیانگذار انقلاب اسلامی یکی از عوامل پیروزی انقلاب را حضور بانوان در صحنه می دانستند.

وی با بیان اینکه هدف انقلاب اسلامی عدالت و اصلاح جامعه با انگیزه ای الهی بوده است، افزود: امام راحل اتحاد جامعه و همراهی زنان در کنار مردان در عرصه انقلاب را باعث بیمه شدن نظام می دانستند.

وی افزود: در حال حاضر سه درصد از پست های مدیریتی کشور در اختیار جامعه زنان است واین رقم نیازمند افزایش است .

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد اضافه کرد: زنان بایستی به

نیازهای خود در جامعه و فرصت هایی که می توانند ایجاد کنند و تهدیدهایی که حضور آن ها را در فعالیت های اجتماعی و سیاسی محدود می کند نگاه ویژه ای داشته باشند.

وی تصریح کرد: میزان مشارکت و نقش زنان در فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را در گرو نگرش مثبت جامعه نسبت به جایگاه زن دانست.

یوسف پور خاطرنشان کرد: اگر مشارکت بانوان در جامعه افزایش یابد گام موثری در جهت کاهش آسیب های اجتماعی در بین قشر زنان برداشته خواهد شد.

فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: بانوان نیمی از جمعیت کشور را شامل می شوند که باید از این نیروی انسانی درمسیر شکوفایی اقتصادی، سیاسی واجتماعی کشور بهره مند شد.

این مسوول با اشاره به توجه اسلام به جایگاه زنان در جامعه گفت:زنان به عنوان نیمی از جامعه می توانند برای تحقق اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید

رهبر معظم انقلاب اسلامی است، بسیار تاثیر گذار باشند و نباید در این

مجموعه اقدامات آنها فراموش نشود

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز