خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد:

فعالیت هزار ناجی غریق در سطح سواحل استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۳۴۴

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: هزار ناجی غریق در سطح 338 کیلومتر سواحل استان مازندران مستقر می‎شوند.

به گزارش ایلنا از ساری ؛حبیب حسین‌زادگان در جلسه ستاد ساماندهی سواحل مازندران در سالن شماره یک استانداری با اشاره به اینکه جلسات متعدی در ارتباط با ساماندهی سواحل در استان برگزار شد، اظهار داشت: مازندران با امکانات استانی خدمات ملی ارائه می‎دهد و مسئولان استانی با همگرایی و همدلی بیشتر امور را پیش ببرند.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اعلام اینکه در حد لازم امکانات برای ناجیان غریق استان مازندران تهیه شده است، افزود: تأمین حقوق ناجیان غریق یکی از دغدغه‌ها در استان است که با برنامه‌ریزی انجام شده حقوق معوقه شهریورماه ناجیان غریق در سال گذشته در روزهای آینده پرداخت می‌شود.
حسین‌زادگان در ادامه به فعالیت هزار ناجی غریق در سطح سواحل استان اشاره کرد و گفت: این ناجیان در سطح 338 کیلومتر سواحل استان مازندران مستقر می‎شوند.
وی با بیان اینکه امکانات ناجیان غریق در حد نیاز استان نیست، عنوان کرد: باید برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود تا جت‌اسکی‌های خریداری شده توسط فرمانداری‌ها در اختیار هیئت نجات غریق استان برای خدمات‌دهی مطلوب قرار گیرد.
حسین‌زادگان افزود: یکی از مشکلات در طرح‌های دریا بحث شهرک‌های خصوصی بوده که در خارج از طرح‌های دریا قرار دارند و باید مسئولان شهرک‌ها تأمین امنیت شهرک‌نشینان را برعهده بگیرند.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ادامه داد: در ارتباط با تأمین تجهیزات نیز انتظار این است که ناجیان غریق به جت‌اسکی مجهز شوند.
وی با اعلام اینکه در برخی شهرستان‌ها شاهد استقبال گردشگران و مردم عادی هستیم، افزود: انتظار این است امکانات در شهرهای مسافرخیز افزایش یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز