خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران:

بیش از چهار هزار و 250 برنامه در هفته زن در استان اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۵۹۰

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته زن بیش از چهار هزار و 250 برنامه در هفته زن در استان اجرا شد

به گزارش ایلنا، مریم جمشیدی در همایش تجلیل از بانوان نمونه استان در سالن مدیریت و برنامه ریزی استانداری مازندران،اظهار داشت: بیش از چهار هزار و 250 برنامه در هفته زن در استان اجرا شد.

وی ، تحکیم بنیان خانواده، افزایش سطح آگاهی ،  پژو هش و آموزش توامندی بانوان از جمله عناوین برنامه های این هفته عنوان کرد.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران ، خودباوری، زن و عفاف، مدیریت سلامت خانواده و تعالی جامعه، انجام فعالیت های علمی و تحقیقاتی، برگزاری کارگاههای آموزش ، برگزاری جشن ها و جشنواره ها را از دیگر برنامه های هفته زن در سالجاری عنوان کرد.
جمشیدی  ادامه داد: برگزاری جش ها و جشنواره ها، برگزاری دیدارها، انجام اقدامات خدماتی، رفاهی، تفریحی و ورزشی عنواوین دیگر برنامه های هفته زن در استان است.
وی، افزود: جامعه امروز نیاز به گسترش فرهنگ و سیره فاطمی و عفاف و حجاب دارد و تبیین جایگاه و حقوق زن و شخصیت حضرت زهرا (س) از ضروریات امروز است.
جمشیدی همسران و مادران شهدا را بزرگ قهرمانان جامعه دانست و آشنایی  و معاشرت با این اسوه های صبر و استقامت را از بزرگ ترین افتخارت خود عنوان کرد.
جمشیدی افزود: برگزاری دو هزار و 755 برنامه با همکاری و مشارکت دستگا هها و سازمان ها درهفته زن در استان پایان فروردین ماه سالجاری از اقدامات حوزه بانوان است.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران ، گفت : با توجه به شعار سال رهبری مبنی بر سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل امور بانوان و خانواده استانداری تمام تلاش خود را در تحقق فرامین رهبری بکارگیری خواهد کرد.
 در ادامه به مناسبت گرامیداشت هفته زن با حضور استاندار مازندران و دیگر مسئولان از زنان و بانوان نمونه استان تجلیل شد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز