خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه شهرستان آمل:

کشتارگاه شهرستان آمل از استانداردهای لازم برخوردار نمی باشد

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۵۰۱

منفرد گفت: چیزی که در عرضه مواد غذایی اولویت دارد سلامت است و کشتارگاه باید بهداشتی بوده و دام سالم وارد شود و با انجام کار صحیح گوشت سالم به دست مردم برسد و ضایعات نیز به شکل بهداشتی تبدیل شود.

به گزارش  ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل، احمد منفرد، فرماندار ویژه آمل  در جلسه بررسی وضعیت کشتارگاه سنتی آمل با بیان این که مکان کشتارگاه فعلی آمل بیش از 4 دهه قبل به این امر اختصاص پیدا کرده و عملا امروز پاسخگوی نیازهای شهرستان نمی باشد، گفت: این کشتارگاه از استانداردهای لازم برخوردار نمی باشد که باید در این راستا اقدامات اساسی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ما در آمل به لحاظ سرانه جمعیتی که داریم میزان مصرف گوشت و کشتار نسبت به شهرهای اطراف بیشتر است که بالای 400 راس گوسفند در روز ذبح می شود و ضرورت دارد این کار در مکانی صورت گیرد که شایسته مردم شهرستان باشد.

منفرد ادامه داد: چیزی که در عرضه مواد غذایی اولویت دارد سلامت است و کشتارگاه باید بهداشتی بوده و دام سالم وارد شود و با انجام کار صحیح گوشت سالم به دست مردم برسد و ضایعات نیز به شکل بهداشتی تبدیل شود.

معاون استاندار مازندران خاطرنشان کرد: انتظار داریم شهرداری بتواند تکلیف کشتارگاه را مخشص کرده و نسبت به ساماندهی آن اقدام کند زیرا پیمانکار نتوانسته خواسته های ما را برطرف کرده و زمینه احداث کشتارگاه صنعتی را فراهم کند.

وی ادامه داد: مهلت داده شده به پیمانکار پایان رسید و از شهرداری می خواهیم کار را صورت دهد که باید خود شهرداری یا با مشارکت بخش خصوصی در زمینه احداث کشتارگاه مدرن صنعتی با ظرفیت سازی اقدام کند.

منفرد افزود: نیاز است تا زمان احداث کشتارگاه مدرن نسبت به رفع مشکلات موجود در کشتارگاه سنتی آمل تلاش شود که موافق با تعطیلی آن نیستیم تا کشتار ما در شهرهای همجوار صورت گیرد و ظرفیتی از شهر خارج شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز