خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

ضرورت همکاری آحاد مردم مازندران در ساخت زائر سرا

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۲۳۶

استاندار مازندران، گفت: افراد زیادی شیفته و دلداده آقا امام رضا(ع) هستند اما این امکان برای آنها فراهم نیست ، می طلبد تا تا با کمک علویان مازندران افتخار زیارت شیفتگان امام هشتم را به خوبی فراهم کنیم.

به گزارش ایلنا، ربیع فلاح جلوداردر دیدار با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه مازندرن، اظهار داشت: سال 95 مزین با شعار مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل لازم است تا عزمی دیگر درراستای تحقق فرامین رهبری در استان رقم بزنیم.
وی افزود: با ساخت زائرسرا برای افراد بی بضاعت در سالی که مزین به اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل بوده ، امیدواریم بتوانیم در سایه همدلی گام موثری برای پیشرفت استان و کشور برداریم.
وی با بیان اینکه مازندران در بسیاری از زمینه ها از قبیل دفاع از مرزو بوم در دوران جنگ تحمیلی، بازسازی مناطق جنگی پیشرو بوده است اکنون نیز می طلبد در احداث زائرسرا برای مازندرانی ها در مشهد مقدس گامهای موثر برداشته و تسریع روند ساخت این پروژه مهم تلاش کنیم.
 استاندار مازندران با بیان اینکه این استان افتخارمی کند که طریق الرضا ست و سالانه قشر عظیمی از زائران امام مهربانی ها از این استان گذرمی کنند احداث زائرسرا را برای قشر محروم استان در مشهد مقدس افتخاری بزرگ دانست.
وی افزود: افراد زیادی شیفته و دلداده آقا امام رضا(ع) هستند اما این امکان برای آنها فراهم نیست ، می طلبد تا تا با کمک علویان مازندران افتخار زیارت شیفتگان امام هشتم را به خوبی فراهم کنیم.
فلاح با بیان اینکه اختصاص زمین برای زائر سرای مازندرانی ها فرصتی است تا زمینه زیارت امام رضا(ع) برای قشر محروم فراهم شود ، گفت: برای تسریع در روند ساخت این زائر سرا نیاز است که همه اقشار در آن مشارکت کنند و اینطور نباشد فقط به کمک صنوف استان بسنده کنیم.
وی افزود: البته کمک اتحادیه ها و صنوف لازمه ساخت این بناست با این حال مازندران به آنچه تعهد داده است عقب ‌تر است و امید است با تعاون همکاری آحاد استان این مهم به سرانجام برسد.
استاندار مازندران ، گفت: تمهیدات لازم برای تسهیل در روند ساخت این پروژه مهم به خوبی فراهم شود.

در این نشست اعلام شد شماره حساب 0108980898006 بانک ملی شعبه انقلاب به نام بنیاد زائر امام رضا(ع) آماده دریافت کمک های نقدی مردم برای ساخت زائرسرای مازندرانی ها است

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز