خبرگزاری کار ایران

از ۲۷ اسفند ماه تاکنون:

بیش از 9 میلیون مسافر شب اقامت در مازندران

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۸۷۰

مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران ، گفت: از 27 اسفندماه سال گذشته تا قبل دوازدهم فروردین‌ماه امسال 9 میلیون و 779 هزار و 72 نفر شب اقامت در مازندران ساکن شدند.

به گزارش ایلنا، دلاور بزرگ‌ نیا درستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در ساری اظهار داشت: از 27 اسفندماه سال گذشته تا قبل دوازدهم فروردین‌ماه امسال 9 میلیون و 779 هزار و 72 نفر شب اقامت در مازندران ساکن شدند.
وی افزود:در این مدت 4 هزار و 724 بازدید نظارتی از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی، صنوف عرضه مواد غذایی، مراکز بهداشتی درمانی و مراکز حمل و نقل در استان صورت گرفته است.
مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی تا قبل دوازدهم فروردین ماه تعداد بازدیدکنندگان ازموزه‌های استان یک میلیون 557هزار و 506 نفر و تعداد بازدید‌کنندگان از اماکن تاریخی فرهنگی استان 406هزار و 282 نفر بوده است
بزرگ ‌نیا ادامه داد: 223 مورد تشویق و 214 مورد اخطار به کمیته اسکان و خدمات‌رسانی و امور رفاهی ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران داده شده است.
مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه از آغاز طرح نوروزی تا قبل دوازدهم فروردین‌ ماه 4 هزار و 724 مورد نظارت بر مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی صورت گرفته است، گفت: در این مدت 7هزار و 213 کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شد.
وی با بیان اینکه 28 فوتی ناشی از تصادف و تروما به کمیته بهداشت و درمان و محیط زیست ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گزارش شده است، عنوان کرد: یک هزار و 658 تصادفی پذیرش‌شده در مراکز درمانی و اورژانس، 6هزار و 101 مأموریت تصادفی و غیر‌تصادفی اورژانس 115 و 979 اخطار بهداشتی صادره صنوف اعلام شده است.
بزرگ‌نیا عنوان کرد: از 27 اسفندماه تا قبل دوازدهم فروردین‌ماه امسال 21 اماکن غیربهداشتی در استان تعطیل شده است.
مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران اظهار داشت: در این مدت تعداد بازدیدکنندگان از موزه‌های استان 175هزار و 666 نفر و تعداد بازدید‌کنندگان از اماکن تاریخی فرهنگی استان 406 هزار و 282 نفر بوده است.
بزرگ‌نیا ادامه داد: در این مدت تعداد گردشگران و بازدید‌کنندگان روستاهای استان  دو میلیون 249هزار و 263 نفر و تعداد گردشگران اقامت‌گزین استان دو میلیون و 151 هزار و 164نفر بوده است.
وی با اشاره به اینکه در این مدت تعداد جلوگیری از ساخت‌ و ساز غیرمجاز و رفع تجاوز به حریم 313 مورد بوده است، گفت: تعداد گشت‌های انتظامی، راهور، پلیس‌راه و همیاران پلیس (پیاده، موتوری و خودرویی) 31 هزار و 976 مورد بوده است.
بزرگ نیا افزود: از 27 اسفندماه سال قبل تا دوازدهم فروردین‌ماه یکهزار 356عنوان خبر از سوی خبرگزاری‌ها و رسانه‌های استان ارسال شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز