خبرگزاری کار ایران

کارشناس دانشگاه علوم پزشکی مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران:

چهار هزار و 718 ماموریت توسط اورژانس 115 در مازندران انجام شد

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۴۶۵

کارشناس دانشگاه علوم پزشکی مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران ، گفت: از 27 اسفندماه سال گذشته تا هشتم فروردین‌ماه امسال چهار هزار و 718 ماموریت توسط اورژانس 115 در مازندران انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛محمد فلاح در گفت‌و‌گو با  خبرنگار ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در ساری ،اظهار داشت: از 27 اسفندماه سال گذشته تا هشتم فروردین‌ماه امسال چهار هزار و 718 ماموریت توسط اورژانس 115 در مازندران انجام شد.
وی با بیان اینکه در این مدت سه هزار و 540 ماموریت غیر‌تصادفی توسط اورژانس 115 بوده است، افزود: یک هزار و 178 ماموریت تصادفی توسط اورژانس 115 انجام شد.
کارشناس دانشگاه علوم پزشکی مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: از آغاز طرح نوروزی تا هشتم فروردین‌ماه 78 ماموریت فوتی ناشی از تصادفات غیرتصادفی توسط اورژانس 115 انجام شد.
وی با بیان اینکه تعداد معاینات سرپایی توسط پزشک قانونی یک هزار و 20 مورد بوده است، گفت: تعداد معاینات اجساد تصادفی توسط پزشکی قانونی 24 مورد بوده است.
فلاح با اشاره به اینکه تعداد معاینات اجساد غیرتصادفی توسط پزشکی قانونی 40 مورد بوده است، عنوان کرد: کل معاینات انجام شده توسط پزشکی قانونی از ابتدای طرح نوروزی تا هشتم فروردین‌ماه یک هزار و 84 مورد گزارش شده است.
فلاح، تعداد بیماران ویزیت شده در اورژانس را 135 هزار و 651 نفر اعلام کرد و افزود: 9 هزار و 430 بیمار بستری شده پذیرش شدند.
وی با بیان اینکه یک زهار و 258 بیمار تصادفی در اورژانس استان پذیرش شدند، ادامه داد: 2 هزار و 381 عمل جراحی در  بیمارستان‌های استان انجام شد.
کارشناس دانشگاه علوم پزشکی مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران ادامه داد: از 27 اسفندماه سال قبل تا هشتم فروردین‌ماه یک هزار و 28 زایمان در بیمارستان‌های استان انجام شد.
فلاح، تعداد فوتی‌های ناشی از تروما و تصادف را از آغاز طرح نوروزی تا هشتم فروردین‌ماه 19 مورد اعلام کرد، گفت: 202 مورد فوتی ناشی از بیماری‌های دیگر به کمیته خدمات بهداشتی و سلامت، محیط زیست ستاد تسهیلات دایمی سفر مازندران گزارش شده است.
 

وی ، فوتی‌های ماموریت‌های تصادفی اورژانس 115 را در این مدت 11 مورد اعلام کرد و گفت:221 نفر در بیمارستان‌های مازندران فوت شدند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز