خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مازندران:

خدمات 346 تیم امداد و عملیات جمعیت هلال احمر به مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۰۶۹

ولی پور گفت: 346 تیم امدادو عملیاتی جمعیت هلال احمر به مسافران و گردشگران نوروزی در سطح استان خدمات رسانی می کند.

مهدی ولی پور در گفتگو با ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در ساری اظهار داشت: جمعیت هلال احمر مازندران با استقرار 50 پایگاه، ثابت ، موقت و سیار امداد و نجات جاده ای به صورت شبانه روزی به مسافران نوروزی خدمات رسانی می کنند.
 
وی افزود: در ایام نوروز همچنین 67 دستگاه ست نجات سبک و سنگین در نقاط حادثه خیز استان که احتمال بروز تصادفات زنجیره ای وجود دارد مستقر شده اند.
 
وی بیان کرد: یک پایگاه کوهستان نیز به مسافران نوروزی خدمات رسانی می کند که در این مدت 128 نفر به این پایگاه مراجعه حضوری داشتند.
 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مازندران افزود: 686 نفر از نیروی های داوطلب  و پزشکیاراین دستگاه پیش از آغاز طرح نوروزی، به صورت مستمر آموزش های لازم در خصوص امداد و نجات را فرا گرفتند و در حال حاضر به مسافران نوروزی خدمات رسانی می کنند.
 
وی ، طرح ایمنی و سلامت مسافرین را از دیگر برنامه های جمعیت هلال احمر استان مازندران عنوان کرد و گفت: این طرح از سوی جوانان هلال انجام می شود.
 
ولی پور ادامه داد: 27 پست ایمنی و سلامت برای آموزش مسافران و دو هزار و 252 نفربه  پست دوستدار کودک در ایام نوروز  مراجعه کردند.
 
وی، استقرار 6 خیمه نماز را از دیگر فعالیت های هلال احمر مازندران در ایام نوروز عنوان کرد و گفت: این خیمه ها در نقاطی که نمازخانه و یا مجتمع فرهنگی رفاهی وجود ندارد، برپا شده است.
 
ولی پور گفت: تاکنون بیش از 117 هزار نسخه بروشورهای مختلف در بین مسافران نوروزی در سطح استان توزیع شده است.
 
وی، استقرار ایستگاه سلامت برای کنترل قند و فشار خون را در نقاط مختلف استان مازندران از دیگر فعالیت های هلال احمر این استان عنوان کرد و گفت: تاکنون دو هزار و 72 نفر از خدمات این ایستگاهها بهره مند شدند.
 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مازندران ، عنوان کرد: تاکنون 147 نفر مصدوم توسط تیم سحاب( سامانه حرکت های امدادی بشر دوستانه)  امداد رسانی شدند.
 
وی افزود: تاکنون 140 هزار 224 نفر به پایگاه های سلامت مستقر در سطح استان مراجعه کردند .
 
ولی پور ادامه داد: 346 تیم امدادو عملیاتی جمعیت هلال احمر به مسافران و گردشگران نوروزی در سطح استان خدمات رسانی می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز