خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مازندران:

برگزاری بزرگترین مارتن امنیتی در استان

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۷۶۰

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه نظم و امنیت از شاخصه های مهم یک جامعه محسوب می شود فراهم کردن امنیت و آرامش برای مسافران نوروزی را یکی از بزرگترین مارتن ایمنی در سطح استان عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، سردار مسعود جعفری نسب در قرارگاه  نوروزی پلیس در ورودی قائمشهر به ساری اظهار داشت: مقام معظم رهبری با نامگذاری سال به اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل خط و مشی نظام جمهوری اسلامی را با این شعار معین کردند .
 
وی افزود: رهبر انقلاب تمام ترفند ها و خدعه های دشمن را به خوبی شناسایی و به موقع خط و ربط جهانی و داخلی را بیان می کنند تا دشمن هرگز به خودش اجازه دخالت در امور جمهوری اسلامی ایران ندهد.
 
فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه نظم و امنیت از شاخصه های مهم یک جامعه محسوب می شود  فراهم کردن امنیت و آرامش برای مسافران نوروزی را یکی از بزرگترین مارتن ایمنی در سطح استان عنوان کرد.
 
جعفری نسب با بیان اینکه مازندران به دلیل برخورداری از جاذبه های گردشگری و همچنین قرار گرفتن در مسیر حرم امام رضا(ع) سالانه میزبان گردشگران و مسافران نوروزی است، گفت: تمام زیر ساخت ها برای برقراری و ایجاد نظم و امنیت برای مسافران نوروزی به خوبی فراهم شده است.
 
وی افزود: با تلاش هایی که از سوی پلیس استان انجام گرفت وضعیت جاده ها و راهها نسبت به مشابه سال قبل از وضعیت بهتری برخوردار است.
 
جعفری نسب با بیان اینکه پوشش امنیتی در حوزه ها و مناطق تجاری در سطح استان به خوبی انجام شده است از کشف چند سرقت در استان  قبل از پایان سال خبر داد.
 
وی با اعلام اینکه چهارشنبه پایان سال خوب در استان داشتیم ،گفت: حضور خانواده در کنار فرزندان و اجرای چهارشنبه سوری سنتی و محله ای موجب شد تا مصدومیت جدی در این زمینه نداشته باشیم.
 
فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه  از سه ماه گذشته برقراری امنیت را در سطح استان شروع کردیم ، گفت: دو مورد سرقت مسلحانه داشتیم که یکی در بابل در حین سرقت کشف شد و دیگری نیز در پمپ بنزین در کمربندی که در عرض یک ماه افراد آن شناسایی شدند.
 
وی ،افزود: نیروی انتظامی با استقرار ۲۲ قرارگاه است ۱۰۶ قرارگاه کنار خیابانی  و چینش خودروهای پلیس در مسیر کوهستانی و جاده های ساحلی تلاش می کند تا امنیت مسافران و گردشگران نوروزی را در استان فراهم کند.
 
جعفری نسب گفت: با شناسایی نقاط حادثه خیز و حضور پررنگ پلیس در نقاط مربوطه نسبت به سال گذشته یا توقف حادثه و کاهش آن را داشتیم.
 
وی ادامه داد: تعداد کشته ها نسبت به سال گذشته تقریبا ۳۸ درصد کاهش داشته است اما متاسفانه تعداد مجروحین حوادث ۳۵ درصد نسبت به گذشته افزایش داشته است.
 
جعفری نسب، افزود:در حوزه متوفیان نیز ۳۳ درصد کاهش داشته است ولی در زمینه کشفیات مواد مخدر نیز نزدیک به ۸۱ درصد افزایش داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز