خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران :

19 واحد صنفی مورد تشویق گرفتند

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۵۱۱

36 مورد تذکر به صنوف و همچنین 19 مورد تشویقی برای اصنافی که در ارائه خدمات بهینه به مسافران نوروزی داشتند ، صورت گرفت.

به گزارش ایلنا،دلاور بزرگ نیا در نخستین روز نوروز 95 در جمع خبرنگاران ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در ساری ، اظهار داشت: در 27 و 28 سال  92 بیش از 726 هزار نفر شب خواب در استان مازندران اقامت داشتند.
 
وی با بیان اینکه تاکنون 584 بازدید از صنوف مخلتف در استان انجام گرفت: افزود: 36 مورد تذکر به صنوف و همچنین 19 مورد تشویقی برای اصنافی که در ارائه خدمات بهینه به مسافران نوروزی داشتند ، صورت گرفت.
 
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، عنوان کرد: طی دو روز گذشته  9 میلیون و 212 هزار لیتر بنزین و 3 میلیون و 653 هزار لیتر گازوئیل در استان توزیع شده است.
 
وی تعداد چادرهای برپا شده در جنگل های مازندران را یکهزار و 381 مورد عنوان کرد و گفت: بیش از 46 هزار نفر  از مسافران و گردشگران از اماکن تاریخی و فرهنگی و موزه های استان دیدن کردند.
 
بزرگ نیا با اعلاام اینکه تاکنون 4 هزار و 568 مورد گشت از سوی نیروی انتظامی دراستان صورت گرفت به 39 مورد عملیات هلال احمر در استان در تعطیلات نوروزی اشاره کرد.
وی با بیان اینکه یکهزار و 692 مورد بازدید نظارتی از سوی ستاد تنظیم بازار در مازندران انجام گرفت، گفت: 24 اکیپ برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در استان فعال است.
 
بزرگ نیا افزود: 36 هزار و 447 خودرو درون شهری و برون شهری در مازندران جابجا شد.
 
وی با بیان اینکه 95 کیلومتر از جاده های استان جمع آوری زباله انجام شد، عنوان کرد: 200 اکیپ ایام نوروز در گردنه های استان مستقر هستند.
 
بزرگ نیا با بیان اینکه تاکنون 78 هزار و 740 نفر از روستاهای مازندران بازدید داشتند، گفت: در 27 و 28 اسفندماه سال قبل 39 مورد عملیات توسط سازمان جمعیت هلال احمرانجام شد.
 
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، ادامه داد: تعداد 78 هزار و 740 نفر از گردشگران از مناطق روستایی در طی 27 و 28 اسفند ماهه سال گذشته دیدن کردند.
 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز