خبرگزاری کار ایران

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران:

370 واحد پذیرایی بین راهی دارای مجوز میزبان مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۳۱۴

مهران حسنی گفت:از صبح امروز ستاد تسهیلات سفرآغاز به کار کرد تا بتواند با یک برنامه منسجم و حضور مدیران کمیته‌ها اطلاع رسلانی خوبی به هم وطنان داشته باشند.

به گزارش ایلنا، معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در جمع خبرنگاران  اظهار داشت:استان  مازندران  با داشتن  مواهب الهی فراوان سالانه  میزبان  بسیاری از مسافران و گردشگران  داخلی و خارجی است می طلبد با مدیریت  درست  این  فضا  را به خوبی به  آنها معرفی کنیم.

 مهران حسنی افزود:از صبح امروز ستاد تسهیلات سفرآغاز به کار کرد تا بتواند با یک  برنامه  منسجم  و حضور مدیران  کمیته‌ها  اطلاع رسلانی خوبی به هم وطنان  داشته  باشند.

وی ادامه داد:این ستاد درراستای تسهیل و تسریع درامور و تعامل بیشتر کمیته ها و دستگاههای زیرمجموعه آنها  تا 15 فروردین  فعال می، عنوان کرد:طبق گزارش های رسیده  از واحدهای پذیرایی بین  راهی ، از روز گذشته مازندران  شاهد میزبانی خوبی از مسافران نوروزی در این استان بوده است ، بنابراین امیدواریم مسافران  نیز با رعایت  قوانین  در همه  زمینه‌ها سفر خوبی داشته  باشند.

حسنی عنوان کرد:370 واحد پذیرایی بین راهی دارای مجوز و بیش از 200 واحد اقامتی مانند هتل، متل، مهمانپذیر و هتل آپارتمان و 160 خانه مسافر دارای مجوزآماده پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی در مازندران هستند.

وی ، گفت:با توجه به اینکه  اداره  کل میراث فرهنگی ساماندهی خانه مسافران را اجرا کرد از گردشگران خواست  تنها به اسکان در مراکزی که  دارای رزرواسیون وکاور مخصوص هستند اقدام کنند و از اقامت درمکان هایی که  توسط تابلو به  دستان  انجام می گیرد خودداری کنند.

جانشین دبیر ستاد تسهیلات سفرمازندران ، افزود:شهروندان و مسافران می توانند برای انتقادات، پیشنهادات، و رسیدگی به  شکایات با شماره  09629 تماس بگیرند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز