خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

در هیچ شرایطی نباید مطالبات و مشکلات مردم نادیده گرفته شود

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۲۴۰

استاندار مازندران به سفر ریاست جمهوری به استان اشاره کرد وگفت: در این سفر بالغ بر ۹۹۱ میلیارد تومان به طرح های مختلف عمرانی ، فرهنگی و زیر ساختی و ۱۰۰۰ میلیارد تومان به توسعه راه های مواصلاتی مازندران اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا ،ربیع فلاح جلوداردر جلسه شورای اداری استان در سالن شماره یک استانداری مازندران اظهار داشت: با وجود تنگناهای مالی و اقتصادی در کشور، میزان سرمایه گذاری انجام شده در حوطه اقتصادی و اشتغالزایی استان رضایت بخش بوده است.
 
وی با بیان اینکه مازندران از قابلیت خوب در جهت جذب سرمایه گذار و درآمد زایی دارد ، افزود: استان درراستای ایجاد درآمد تا حدودی در شرایط مطلوب قرار دارد.
 
استاندار مازندران به سفر ریاست جمهوری به استان اشاره کرد وگفت:  در این سفر بالغ بر ۹۹۱ میلیارد تومان به طرح های مختلف عمرانی ، فرهنگی و زیر ساختی و ۱۰۰۰ میلیارد تومان به توسعه راه های مواصلاتی مازندران اختصاص یافت.
 
وی به برگزاری انتخابات با شکوه مازندران اشاره کرد و افزود: شورای نگهبان صحت انتخابات در تمامی حوزه های انتخابیه استان را تایید کرد .
 
فلاح با بیان اینکه مازندران در میان استان هایی که بیش از ۲ میلیون واجد شرایط رای دادن در این دوره از انتخابات بوده اند، رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داد، عنوان کرد سواد کوه شمال با ۳/۹۸ درصد بیشترین شرکت کننده در انتخابات راداشته است.
 
وی ادامه داد: این موفقیت نشان از آن دارد که تمام دستگاههای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی با هماهنگ و هم پوشانی کامل دارند.
 
فلاح افزود: با توجه به اینکه مشکلاتی در زمینه اقتصادی در کشور حاکم است اما مردم با حضور در پای صندوق های رای ارادت خودشان را به نظام نشان دادند بنابراین در هیچ شرایطی نباید مطالبات و مشکلات مردم  نادیده گرفته شود و در مرتفع کردن نیازهای مردم در بخش های اقتصادی و فرهنگی از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.
 
استاندار مازندران اولویت اصلی برنامه های اقتصادی استان را برای سال آینده اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت:دستگاههای دولتی باید تا پایان فروردین ماه سال آینده برنامه های اجرایی خود را برای تحقق اقتصاد مقاومتی به استانداری اعلام کنند.
 
وی ادامه داد: تلاش می کنیم سال ۹۵ با تدوین برنامه مناسب در راستای اقتصاد مقاومتی برنامه های استانی را عملیاتی کنیم.
 
فلاح عنوان کرد: در توسعه و رشد مازندران نباید صرفا به اعتبارات دولتی بسنده کرد، بنابراین می توان با ظرفیت های خوبی که در استان وجود دارد بدون کمک مالی دولت برنامه های اقتصادی برای استان تدوین کرد.
 
وی افزود: برای پیشبرد برنامه های اقتصادی در مازندران بویژه اقتصاد مقاومتی نیازمند هماهنگی بیشتر با دستگاه ها در شناسایی منابع درآمدی است ، می طلبد با حمایت دستگاههای نظارتی این کار در سال آینده محقق شود.
 
استاندار مازندران با بیان اینکه بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان در بخش های مختلف اقتصادی طی سال ۹۴ در استان سرمایه گذاری صورت گرفته است، گفت: سعی کردیم تا با برگزاری جلسا ت متعدد ستاد تسهیل، موانع موجود را تا حد امکان از پیش روی واحدهای تولیدی برداریم.
 
فلاح اجرایی شدن برنامه کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه اعتیاد و طلاق را از برنامه های مهم در سال آینده اعلام کرد و افزود: بر اساس برنامه  ملی  ، مازندران به عنوان یکی از پنج استان کشور در مرحله آزمایشی طرح آسیب شناسی اعتیاد و طلاق شناخته شده است و ما باید برنامه های خود را در این دو حوزه اجرایی کنیم .
 
 وی با اشاره به سفر مسافران و گردشگران نوروزی به استان ، بیان داشت: از محل حضور گردشگری در مازندران ، ۳ هزار میلیارد تومان عاید استان می شود بنابراین باید در جهت تمهید زیر ساخت ها و فعال نمودن بخش خصوصی برای ارتقاء امکانات این بخش تلاش کرد.
 
استاندار مازندران با اشاره به اینکه در خصوص اجرای طرح مسیر سبز و ساحل پاک طی سال ۹۴ اقدامات خوبی در استان صورت گرفته است، عنوان کرد: در خصوص بهسازی و ارتقاء محیط پارک ها و پاکسازی  محیط زیست تلاش بیشری صورت گیرد.
 
فلاح افزود: برای تحقق گردشگری روستایی در مازندران در سال جاری در زیر مجموعه ستاد دایمی تسهیلات سفر ، کارگروه گردشگری روستایی شکل گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز