خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری خواستار شد

مشارکت دستگاه‌هادر تامین به موقع اقلام ضروری

asdasd
کد خبر : ۳۵۵۸۳۰

فرماندار ساری گفت: هر یک از دستگاه‌های مرتبط با تنظیم بازار و برنامه‌ریزی و تامین به موقع اقلام ضروری مشارکت جدی داشته باشند.

به گزارش ایلنا، احمد حسین‌زادگان در جلسه کمیسیون تنظیم بازار شهرستان ساری، اظهار کرد:‌  مدیریت کنترل تولید گوشت مرغ و هدایت مازاد تولید به بازارهای صادراتی، دو مقوله مهم در این حوزه است.

وی با اشاره به ضرورت مشارکت جدی هر یک از دستگاه‌های مرتبط با تنظیم بازار و برنامه‌ریزی و تامین به موقع اقلام ضروری، افزود: با توجه به آمادگی اداره کل پشتیبانی امور دام استان درباره تامین گوشت مرغ منجمد بدون محدودیت، ادارات ادارات جهاد کشاورزی و صنعت و معدن و تجارت ساری نسبت به معرفی عاملان توزیع، اقدام کنند.

فرماندار ساری با بیان اینکه درباره گوشت قرمز منجمد وارداتی هم عاملان توزیع توسط جهاد کشاورزی معرفی شوند، گفت: اتحادیه صنف قصابان و فروشندگان مرغ و تخم مرغ با آگاهی‌رسانی به واحدهای صنفی زیرپوشش، نسبت به هدایت عاملان به اداره جهاد کشاورزی و صنعت و معدن و تجارت ساری اقداما لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه عوامل اجرایی اداره کل پشتیبانی امور دام استان در ایام تعطیلات نوروزی به صورت کشیک برای تامین گوشت مرغ و قرمز همکاری می‌کنند، تصریح کرد: اداره صنعت و معدن و تجارت ساری هم نسبت به تشکیل گروه‌های بازرسی ویژه با حضور نماینده تعزیرات، خانه اصناف، پلیس نظارت اماکن و سایر موارد دخیل در این مجموعه، اقدام کرده و گزارش بازدیدها را به صورت روزانه به دبیرخانه کارگروه مستقر در جهاد کشاورزی شهرستان، اقدام کند.

حسین‌زادگان با بیان اینکه بخشداران ششگانه شهرستان عاملان توزیع گوشت مرغ و قرمز را به جهاد کشاورزی معرفی کنند، ادامه داد: ضروری است برای رصد نحوه تامین و توزیع اقلام مورد نیاز ایام پایانی سال و همچنین نیمه نخست فروردین، نخستین جلسه تنظیم بازار در هفته اول کاری سال جدید تشکیل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز