خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر:

ظلمی که برنامه تلویزیونی" ثریا "به مردم قائم شهر وارد کرد بخشودنی نیست

asdasd
کد خبر : ۳۵۵۵۰۶

متاسفانه برنامه تلویزیونی ثریا که از شبکه 1 سیما پخش می شود در حق مردم قائم شهر بداخلاقی فاحشی انجام داده است.

به گزارش  ایلنا از قائم شهر، مهدی محمدی عصرامروز درآخرین جلسه شورای اداری شهرستان در سال 94 با بیان اینکه انتخابات آبرو و حیثیت نظام است اظهار داشت: به فضل الهی و با کمک همه پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در امنیت و آرامش برگزار شد و مردم در روز 7 اسفند به دنیا فهماندند که باید با جمهوری اسلامی همکاری و تعامل داشته باشند.

 

وی افزود: پیروزی در برجام کارنامه ی درخشانی را برای دولت تدبیر و امید رقم زد و شرایط به گونه ای است که در حال حاضر همه کشورها برای ارتباط گرفتن با ایران از هم سبقت می گیرند و یقین داریم دولت در این ارتباطها، منطقی تصمیم گیری نموده و با راهنمایی های رهبر انقلاب آن کاری را انجام می دهد که به مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار قائم شهر در ادامه به اتفاقات رخ داده در سال 94 در حوزه نساجی اشاره کرد و گفت: قریب به 12 سال مطالبات انباشته شده کارگران کارخانه نساجی در سال 94 با همت و کمک همه پرداخت شد و تا به امروز 320 نفر از کارگران حقوقشان را دریافت و مابقی ظرف چند روز آینده خواهند گرفت.

محمدی با بیان اینکه بارها اعلام کردم که انتقاد کار خوبی است اما تخریب کردن کار ناشایست و زشتی است تصریح کرد: متاسفانه برنامه تلویزیونی ثریا که از شبکه 1 سیما پخش می شود در حق مردم قائم شهر بداخلاقی فاحشی انجام داده است.

 

وی افزود: در این برنامه با فردی که در دوره های قبل نماینده مردم قائم شهر در مجلس بود مصاحبه ای انجام شد و با بی انصافی تمام تصاویری از سوله های ناتمام کارخانه پخش گردید و از آن بعنوان رنج نامه قائم شهر نام برده شد و گفته شد کسی بفکر کارگران و کارخانه نیست.

فرماندار قائم شهر با گلایه شدید از این برنامه تولیدی اظهار داشت: این بدبختی که برنامه ثریا به بار آورد موجب شد تا تمامی کارخانه هایی که با نساجی قرار داد امضاء کرده اند بگویند نساجی ورشکست شده است و فسخ قرارداد کنند .

محمدی افزود: این برنامه پوسیده و باطل شده موجب شد 412 نفر کارگر که در این کارخانه کار می کردند بلاتکلیف تر شوند و سوالم اینجاست که آیا واقعا در کشور، هیچ کارخانه ای حقوق معوقه ندارد و فقط کارخانه نساجی است که با سیاسی کاری آن را به این حال و روز گرفتار کرده اند.

وی با بیان اینکه من به همراه دو نماینده فعلی مردم در مجلس شورای اسلامی قریب به 10 جلسه با مدیرکل بانک ملی و تأمین اجتماعی برگزار کردیم تا بتوانیم مطالبات کارگران را پرداخت کرده و کارخانه را از ورشکستگی نجات دهیم اظهار داشت: آنقدر این مساله برایم مهم بود که شهرم را رها کردم و به تهران رفتم تا به جمع بندی منطقی برسیم که در نهایت بانک پذیرفت تحت عنوان خرید کالا به کارگر پول دهد.

فرماندار قائم شهر تصریح کرد: بلایی که شبکه 1 با پخش برنامه ثریا بر سر مردم قائم شهر آورد بخشودنی نیست و باید از تهیه کننده این برنامه پرسید فکر میکنی با این کار مدال افتخار گرفتی؟

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز