خبرگزاری کار ایران

فعال بودن 57 کانون فرهنگی – هنری مساجد در شهرستان بهشهر

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۴۴۱

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر از فعال بودن 57 کانون فرهنگی – هنری مساجد در شهرستان بهشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر به مناسبت سالروز تشکیل کانون های فرهنگی و هنری مساجد شامگاه روز گذشته در کانون فرهنگی –هنری قدس زاغمرز اظهار داشت: امروز برای بهره بردن از ظرفیت های جوانان و منطقه در جهت بهبود اوضاع شهرستان نیاز به انقلاب درونی و اداری داریم چرا که انقلاب ما انقلاب  فرهنگی بود که برای حفظ آن کار جهادی لازم و ضوروری است.

مسعود فلاح گفت: 57 کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان است که 34 کانون در روستاها مشغول به فعالیت می باشند.
 
وی با بیان اینکه هیات امنا و روحانیت ، پایگاه بسیج و کانون مساجد از ارکان مساجد می باشند ادامه داد: مردم می توانند از طریق کارهای فرهنگی مساجد در هم افزایی این ارکان نقش موثری داشته باشند.
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مناسب نبودن اووضاع و احوال حوزه فرهنگ گفت: از داشته های فرهنگی منطقه در موسیقی ، سینما و.. استفاده مناسب نشد و علی رغم وجود بزرگان موسیقی ، نمایش و.... در حوزه شرق مازندران متاسفانه فضا ، مکان و فرصت برای ارائه هنر وجود ندارد.
 
مسعود فلاح در این جلسه پیگیری وضعیت مجتمع فرهنگی – هنری زاغمرز را به مردم قول داد و ارائه ی مستندات زمین را خواستار شد تا بررسی های کارشناسانه صورت گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز