خبرگزاری کار ایران

۱۵ تا ۱۸ اسفند ماه سال جاری ؛

مانور جمع آوری متکدیان در مازندران برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۲۳۹

معاون سیاسی و امنیتی مازندران گفت: مانور جمع آوری متکدیان در 15 تا 18 اسفند ماه سال جاری در سطح استان برگزار میشود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،علیرضا  یونسی در جلسه مشترک کمیته ساماندهی امور اجتماعی ، فرهنگی ، امنیتی مناطق وی‍‍ژه اجتماعی استان و ستاد ساماندهی متکدیان در سالن شماره دو استانداری ، اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفند برگ زرینی بر افتخارات تاریخ جمهوری اسلامی ایران رقم زد.
وی با بیان اینکه مردم از طریق صندوق های رای خواسته هایشان را مطرح می کنند، افزود: حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای نشان از این دارد که برنده اصلی در انتخابات مردم هستند.
معاون سیاسی و امنیتی مازندران ، گفت: حضور مردم در اتنخابات کشور 62 درصد بوده که مازندران بیش از 72 درصد حضور در انتخابات را نسبت به میانگین کشوری دارا بوده است.
یونسی با اشاره اینکه همه ما ازدو منظر نسبت به همنوعان خود مسئول هستیم، عنوان کرد: نخست به دلیل اینکه همه ما مسلمان هستیم  و می طلبد نسبت به کاهش درد ها و نیازهای نیازمندان بی تفاوت نبوده و در راستای کاهش مشکلات آنان گامهای موثری برداریم و دیگر اینکه همه ما در مقام مسئول موظفیم تا در جهت رفع مشکلات نیازمندان از هیچ تلاشی فرو گذار نکنیم .
یونسی افزود: مازندران در دولت تدبیر و امید در این دو حوزه اقدامات خوبی را انجام داده است که می توان به ساماندهی مناطق آلوده دربرخی از مناطق استان با همکاری نیروی انتظامی اشاره کرد.
وی با اشاره به اینکه با همکاری ناجا آلودگی این مناطق به زیر 10 درصد رسیده و این نهاد همچنان از این مناطق حراست و پاسداری می کند، افزود: ساماندهی مناطق آسیب پذیر استان از جمله اقدامات مهمی استان محسوب می شود.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران به جمع آوری متکدیان در استان اشاره کرد و اظهار داشت: مازندران استانی بدون متکدی است و انتظار می رود این روند استمرار داشته باشد.
یونسی ، افزود: برای جمع آوری متکدیان نیاز به داشتن بانک اطلاعاتی جامع از متکدیان است واین این بانک اطلاعاتی در اختیار شهرستانها قرار گیرد تا نسبت به جمع آوری متکدیان در سطح استان اقدام لازم  انجام گیرد.
وی عنوان کرد: برای اینکه استانی بدون متکدی داشته باشیم  می طلبد تا همه دستگاههای و نهادهای اجرایی در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.
وی در ادامه به مانور جمع آوری متکدیان در استان  با همکاری دستگاههای اجرایی اشاره کرد و گفت: مانور جمع آوری متکدیان  در 15 تا 18 اسفند ماه سال جاری در سطح استان برگزار میشود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز