خبرگزاری کار ایران

اعتراف دوباره سارقان زندانی اموال داخل خودرو به 15 فقره سرقت درقائمشهر

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۹۹۳

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر از شناسا یی ودستگر یی15 سارق حرفه ای اموال داخل خودرو و وجه نقد از مشتریان سالمند بانکها با 34 فقره سرقت در ان شهرستان خبرداد .

به گزارش ایلنا، سرهنگ "محمد عل اتباع طبری " فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر در گفت وگو با خبرنگاران گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخل خودرو و سرقت وجه نقداز مشتران سالمند بانک ها موضوع در دستور کار ماموران انتظام ان شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر افزود : باانجام  برسی ها همه جانبه ماموران کلانتر 11 قائمشهر ، به سرنخ ها از متهمان که به جرم سرقت اموال داخل خودرو و سرقت وجه نقد از مشتریان بانکها در شهرستان جویبار شناسا یی ودستگر شده بودند، دست یافتند .

سرهنگ طبری خاطر نشان کرد : ضمن هماهنگ با مرجع قضائ متهمان این پرونده که برابر حکم قضایئ روانه زندان شده بودند ، برای بازجویئ در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قائمشهر قرار گرفتند .

و ی درادامه تصریح کرد : این 15 متهم خوزستانی که به جرم سرقت اموال داخل خودرو و سرقت وجه نقد از مشتریان سالمند بانکها در شهرستان جویبار و ساری شهرستان ها اطراف توسط ماموران انتظامی جویبار دستگیر و روانه زندان شده بودند ، در ادامه بازجوئی ها به 30 فقره سرقت اموال داخل خودرو و4 فقره سرقت پلاک خودرو در شهرستان قائمشهر نز اعتراف کردند .

طبر ی همچنین اظهار داشت : این افراد با اجاره منزل در شهرستان جویبار ، با استفاده از سه دستگاه خودرو سواری با پلاک ها ی سرقتی ، ضمن شناسائی محل پارک خودروها و افرادسالمند که اقدام به دریافت وجه نقد از بانک ها می کردند ، نقشه ها ی شوم خود را عملی می کردند .

سرهنگ طبری در خاتمه گفت : متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائ معرفی و موضع در دست بررسی است .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز