خبرگزاری کار ایران

معاون امور تعاون وزارت تعاون خبرداد:

افتتاح سه هزار و ۲۰۰ واحد مسکن مهر ۳۲۰ واحدی در کشور

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۷۴۶

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تاکنون سه هزار و ۲۰۰ واحد مسکن مهر ۳۲۰ واحدی در کشور بهره‌برداری شده است.

به گزار ش ایلنا  ، سید حمید کلانتری پیش از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح مسکن مهر ۳۲۰ واحدی بابل با اشاره به افتتاح سه هزار و ۲۰۰ واحد مسکن مهر ۳۲۰ واحدی در کشور افزود: تاکنون بیش از یک‌میلیون واحد مسکن مهر در این بخش بهره برداری شده است.

وی اظهار داشت: مسکن مهر بابل از مجموعه‌های بزرگ مسکن مهر در کشور است و انشاء الله همه نیازمندان مسکن مهر باهمت خودشان و مسئولان از سرپناه برخوردار شوند.

وی بابیان اینکه برجام۲ در واقع برجام وحدت و پیشرفت کشور بوده که در سایه همدلی و تلاش مسئولان و مردم محقق می‌شود خواستار کوشش مضاعف برای حل مسائل فراروی کشور شد.

کامران اصغری مدیرکل تعاون مازندران نیزبابیان اینکه تعاونی مسکن محمودآباد از تعاونی‌های برتر استان است گفت: اگر حمایت مسئولان نبود این پروژه و باید از قشر آسیب‌پذیر حمایت شود.

وی اظهار داشت: برخی پروژه‌هایی نیز در دست‌ساخت است و امیدواریم این پروژه‌ها زودتر تکمیل و بهره‌برداری شود.

قهاری مدیرعامل مسکن مهر ۳۲۰ واحدی بابل نیز گفت: زمین این پروژه ۱۷ هزار متر مربع وسعت دارد در سال ۸۹ خرید آن انجام شد و در سال ۹۰ موفق به اخذ پروانه آن شدیم.

وی بابیان اینکه از فناوری‌های نوین برای ساخت پروژه مسکن مهر ۳۲۰ واحد بابل استفاده‌شده است اظهار داشت: ساخت و احداث بنای پروژه مسکن ۳۲۰ واحدی بابل سال ۹۳ انجام شد و درمجموع ۳۲۰ واحد در ۲۰ بلوک و در چهار طبقه با متوسط هر واحد ۸۰ مترمربع ساخته‌شده است.

قهاری ادامه داد: پروژه مسکن مهر ۳۲۰ واحدی بابل از سیستم تجهیزات پنج لایه بهره‌مند‌است و تنها پروژه‌ای است که از سیستم تصفیه‌خانه مرکزی در آن استفاده‌شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز